  • 1. Data: 2010-03-19 19:34:01
    Temat: info: RS485 + separacja
    Od: "dziadek Ben" <j...@o...pl>

    Witam

    Wielokrotnie na tej grupie pojawiały się pytania o realizację separacji w
    układach z RS485.
    Uprzejmie donoszę (choć tego nie lubię), że Analog wypuścił układy ADM2582E
    i ADM2587E (SIGNAL AND POWER ISOLATED RS-485 TRANSCEIVER WITH ?15 KV ESD
    PROTECTION) - już dostępne w Polsce.

    Pozdrawiam
    dziadek Ben
    [z adresu wytnij co trzeba]

  • 2. Data: 2010-03-19 19:42:51
    Temat: Re: RS485 + separacja
    Od: "alex" <k...@i...pl>

    Użytkownik "dziadek Ben" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ADM2582E i ADM2587E (SIGNAL AND POWER ISOLATED RS-485 TRANSCEIVER WITH ?15
    > KV ESD PROTECTION) - już dostępne w Polsce.

    Witam
    poprostu bajki, to jeszcze napisz gdzie i po ile są układy
    tak apropo ja szukam izolowanej małej przetwornicy 5V DC DC lub coś w tym
    stylu
    do mojego izolowanego fejsa rs232
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-03-19 20:12:15
    Od: "dziadek Ben" <j...@o...pl>

    > poprostu bajki, to jeszcze napisz gdzie i po ile są układy

    W Alfine:
    ADM2587EBRWZ 7,51 USD
    ADM2587EBRWZ 8,88 USD
    Minimalna ilość: 37 szt., ale można to próbować negocjować
    (k...@a...pl).

    --
    dziadek Ben
    [z adresu wytnij co trzeba]

  • 4. Data: 2010-03-19 20:56:10
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Fri, 19 Mar 2010 21:12:15 +0100, dziadek Ben napisał:

    > W Alfine:
    > ADM2587EBRWZ 7,51 USD
    > ADM2587EBRWZ 8,88 USD
    > Minimalna ilość: 37 szt., ale można to próbować negocjować
    > (k...@a...pl).

    No to teraz Krzysztof dostanie mailem kilka propozycji przedłużenia tego i
    owego...

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 5. Data: 2010-03-20 10:43:54
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

> [...]
    > ADM2582E i ADM2587E (SIGNAL AND POWER ISOLATED RS-485 TRANSCEIVER WITH ?15
    > KV ESD PROTECTION) - już dostępne w Polsce.

    Napaliłem się na nie rok temu, ale:
    http://www.analog.com/static/imported-files/applicat
    ion_notes/AN-0971.pdf
    ostudziła mój zapał.
    P.G.

  • 6. Data: 2010-03-20 11:15:24
    Od: "Waldi" <n...@w...pl>

    \> tak apropo ja szukam izolowanej małej przetwornicy 5V DC DC lub coś w tym
    > stylu

    Przetwornice do wyboru i koloru
    np http://www.seguro.pl/sklep/?zobacz=4695&producent

    lub szukaj po nazwie AM1S-0505SZ

  • 7. Data: 2010-03-20 13:24:22
    Temat: Re: info: RS485 + separacja
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dziadek Ben" <j...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > ADM2582E i ADM2587E (SIGNAL AND POWER ISOLATED RS-485 TRANSCEIVER WITH ?15
    > KV ESD PROTECTION) - już dostępne w Polsce.

    Podobne rozwiązania oferuje również Linear: LTM2881.
    Bardzo miłe rozwiązanie. Informowałem o tych układach już dawno temu:
    http://groups.google.com/group/pl.misc.elektronika/m
    sg/fd5cf37c3ba48476?hl=en
    Mamy już je na kilku płytkach :-)

  • 8. Data: 2010-03-20 22:28:34
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 20/03/2010 13:24, Pszemol wrote:
> [...]
    >
    > Podobne rozwiązania oferuje również Linear: LTM2881.
    > Bardzo miłe rozwiązanie. Informowałem o tych układach już dawno temu:

    Taaa... a ja podziekowal. Wlasnie przeczytalem co Piotr Galka podeslal.
    Dziekuje, postoje ;-)

    --
    Jerry1111

  • 9. Data: 2010-03-21 12:45:48
    Od: "zapinio" <i...@z...pl>

    Ja nie dziękuję i nie stoję.
    Stosuję ADM2483.
    Działa znakomicie.
    Nie stosuję od jakiegoś czasu f-my Alfine.
    Ceny zbójeckie, dwukrotnie wyższe niż np. Farnella.

  • 10. Data: 2010-03-21 13:19:45
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    zapinio pisze:
    > Ja nie dziękuję i nie stoję.
    > Stosuję ADM2483.

    No tak, tylko ten scalak nie ma "isoPower" ...