  • 41. Data: 2009-05-18 15:07:51
    Temat: Re: ile można wlać paliwa pod korek
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Już Ci mówię: bierzesz pędzel, schylasz się... Sory, tak Ci się nie uda.
    > Bebech Ci przeszkodzi. Inaczej: bierzesz lustro, stajesz przed nim, pędzel w
    > garść, farba, ściągasz majty i malujesz te miejsca gdzie normalny facet ma
    > jaja. Baran też. Lecz niestety nie Ty...

    nie zrozumiałeś. ja nie pytałem jak to się robi.
    stary a tępy.

    --
    gildor
    9'99

  • 42. Data: 2009-05-18 15:12:33
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > nie zrozumiałeś. ja nie pytałem jak to się robi.
    > stary a tępy.

    Cio? Jakoś cieniutko to powiedziałeś...

    --
    Grzybol

  • 43. Data: 2009-05-18 15:14:38
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Mon, 18 May 2009 17:07:51 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >stary a tępy.

    No ja Cie prosze. Przeciez ten kmiot jest głupszy od Płaszczycy nawet.
    Nie karm.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 44. Data: 2009-05-18 15:19:30
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    > On Mon, 18 May 2009 17:07:51 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    > No ja Cie prosze. Przeciez ten kmiot jest głupszy od Płaszczycy nawet.
    > Nie karm.

    Hehe, za plecami barana się chowasz? Tak se napisałeś, żeby coś tylko
    napisać, zabłysnąć, jak paru tu innych baranów. Widzisz chamie z Tobą to
    jest tak: jesteś nikim, nie masz nic do powiedzenia, w dyskusje nie uderzasz
    bo byś się zesrał po 5 minutach wymiany zdań, więc z doskoku chcesz mi wbić
    szpilkę w dupę. Ale nawet to Ci się nie udało. Ponieważ, zawsze wyjdziesz na
    debila. Jak paru Twoich innych kumpli. To ja Ciebi9e teraz karmie baranie.
    Tak jak i Twojego jebanego gildora. Nie widzisz tego? Ja juz dawno mam ten
    wątek w dupie. Ale takie chuje jak ty muszą za wszelką cenę pokazać jakie to
    są miszcze. I tak to się ciągnie w nieskończoność. A ja atramentu nie tracę.
    Więc wisi mi to. Zadowolony?

    --
    Grzybol

  • 45. Data: 2009-05-18 15:20:55
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Cio? Jakoś cieniutko to powiedziałeś...

    hehe, dalej nie rozumiesz. chyba już nie umiesz wybrnąć.

    ps. sorki Eskimos, już nie będę... tu ;)

    --
    gildor
    9'99

  • 46. Data: 2009-05-18 15:22:53
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > hehe, dalej nie rozumiesz. chyba już nie umiesz wybrnąć.
    > ps. sorki Eskimos, już nie będę... tu ;)

    Co tu rozumieć? Że nie masz jaj, że jesteś ciotą? To widać, słychać i czuć.

    --
    Grzybol

  • 47. Data: 2009-05-18 18:56:30
    Od: a...@g...com

    On 18 Maj, 16:12, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Diabel musi siedziec w innym szczegole bo moje czarne sie roznia: do jednego
    > wchodzi 15 a do drugiego 20. Na tej samej stacji.

    Musi że ten 15 to jamacha, 20 to triumpf, najwięcej ponoć wchodzi do
    kawasaki ale nie wiem jak z chądą, ma ktoś jakąś czarną?

    --
    Artur

  • 48. Data: 2009-05-18 20:30:47
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Eskimos" napisał :
    > No ja Cie prosze. Przeciez ten kmiot jest głupszy od Płaszczycy nawet.
    > Nie karm.

    Na dodatek frajerski prymityw. U mnie już w odpowiednim miejscu się
    znajduje. Gorąco rekomenduję to samo.
    I nie wyciągać proszę.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 49. Data: 2009-05-18 23:55:47
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote

    > stary a tępy.

    Skad, ze stary? bo sie pochwalil raz ze 25 motocykli mial w ciagu 30 lat?
    ???
    nie dajmy sie zwariowac gildorku
    jakis szczaw co mial okazje postac kolo motocykla
    na stacji benzynowej jak jego stary poszedl sie wysikac
    Jezus tez podobno 3 bochenkami i co...?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 50. Data: 2009-05-18 23:58:14
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote

    > Więc wisi mi to. Zadowolony?

    Wisi Ci to?
    Mam Cie dosc durny brzdacu z 30 letnim stazem
    jestes kozak to zapraszam
    dostaniesz w ten glupi ryj i sie moze zamkniesz.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)