  • 31. Data: 2009-05-14 21:14:21
    Temat: Re: ile można wlać paliwa pod korek
    Od: MiT <m...@g...pl>

    W dniu 2009-05-14 00:30, metalbeast napisał (a)::

    > Użytkownik "MiT" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > [powaga]
    ale po co? Bawiliśmy się w kolory. Jak dzieci a nie zGrzybolałe dziadygi.

    > no wiesz,
    Nie wiem.

    > ja do 5L baniaczka tankowałem już 5,25L na innej stacji ledwo
    > wlazło 5, na kolejnej udało mi się 5,7 wlać :O
    > nieźle oszukują na tych stacjach
    > [/powaga]

    Noi? mi szkoda było czasu, żeby czekać 2-4 godzin na policję, jak mi
    podali po zgłoszeniu. Już tam nie tankuję i tyle.

    --
    MiT
    "Łóżko to nie motocykiel, nikt nie zginie" (c) Kaźmirz P.

  • 32. Data: 2009-05-17 09:21:47
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > o przypomniał mi się ten... za frajer. Grzybol. Grzybol Ci pomaluje.

    Mogę Ci najwyżej jaja pastą do zębów pomalować baranie...

    --
    Grzybol

  • 33. Data: 2009-05-17 16:45:19
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Grzybol" napisał :

    > Mogę Ci najwyżej jaja pastą do zębów pomalować baranie...

    Napisz czy dużo już jaj pomalowaleś w życiu, żeby było wiadomo czyś jest
    fachman i elegancko dasz sobie z tematem radę.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 34. Data: 2009-05-17 16:59:53
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> napisał w
    wiadomości news:gupev9$gjv$1@inews.gazeta.pl...
    > Napisz czy dużo już jaj pomalowaleś w życiu, żeby było wiadomo czyś jest
    > fachman i elegancko dasz sobie z tematem radę.

    Pierdol sie...

    --
    Grzybol

  • 35. Data: 2009-05-17 21:19:39
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    > Pierdol sie...

    A czy ja do Ciebie coś po chamsku piszę ? Masz tu misję każdego obrazić i
    fikać ? W realu też jesteś taki kozak ?
    --
    Wojciech G.
    K1200RSport, Wawa zone.

  • 36. Data: 2009-05-18 07:21:06
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> napisał w
    wiadomości news:gupv1n$le$1@inews.gazeta.pl...
    > A czy ja do Ciebie coś po chamsku piszę ? Masz tu misję każdego obrazić i
    > fikać ? W realu też jesteś taki kozak ?

    Chłopcze, spierdalaj.

    --
    Grzybol

  • 37. Data: 2009-05-18 11:18:04
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mogę Ci najwyżej jaja pastą do zębów pomalować baranie...

    e, to nie ja chce malować.
    powiedz mi jeszcze, jak to jest malować baranie jaja?

    --
    gildor
    9'99

  • 38. Data: 2009-05-18 14:12:04
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <a...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Do mojego czarnego wchodzi 23, wiec? ;-)

    Diabel musi siedziec w innym szczegole bo moje czarne sie roznia: do jednego
    wchodzi 15 a do drugiego 20. Na tej samej stacji.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 39. Data: 2009-05-18 14:45:51
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote

    > Diabel musi siedziec w innym szczegole bo moje czarne sie roznia: do
    > jednego wchodzi 15 a do drugiego 20. Na tej samej stacji.

    Moze nalales gestszej benzyny?
    :-)
    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 40. Data: 2009-05-18 15:05:19
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > powiedz mi jeszcze, jak to jest malować baranie jaja?

    Już Ci mówię: bierzesz pędzel, schylasz się... Sory, tak Ci się nie uda.
    Bebech Ci przeszkodzi. Inaczej: bierzesz lustro, stajesz przed nim, pędzel w
    garść, farba, ściągasz majty i malujesz te miejsca gdzie normalny facet ma
    jaja. Baran też. Lecz niestety nie Ty...

    --
    Grzybol