  • 1. Data: 2013-08-31 07:42:28
    Temat: [android] power scheduler
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    było już przynajmniej raz na grupie, wiec sorry, ze się powtórzę, ale ja
    z mniejszymi wymaganiami niż te podane wcześniej.
    poszukuje programu, który mi pozwoli na ustawienie każdego dnia tygodnia
    innej godziny włączenia i wyłączenia airplane/flight mode. używałem do
    tej pory właśnie power scheduler, który robił dokładnie to co chcialem,
    ale jeszcze parę innych rzeczy, ale po którejś aktualizacji androida
    przestał i tyle go widzieli. od tamtej pory bezskutecznie szukam
    prostego appa (płatny mile widziany), który by robił taka trywialna
    rzecz. włączyć/wyłączyć airplane mode, o innej godzinie każdego dnia
    tygodnia, bez jakiś szaleńczych mechanizmów oszczędzania baterii i tym
    podobnych. są programy, które pozwalają ustawić godzinę włączenia i
    wyłączenia, ale tę samą na cały tydzień. inne są niedorobione i np.
    włączają airplane mode, ale już jej rano nie wyłączają. system w
    telefonie 4.2.2 nierootowany.
    z góry dzięki za polecenie czegoś działającego. <rs>

  • 2. Data: 2013-08-31 09:41:45
    Temat: Re: [android] power scheduler
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 31 Aug 2013 01:42:28 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:

> [...]
    >telefonie 4.2.2 nierootowany.
    >z góry dzięki za polecenie czegoś działającego. <rs>

    Profile scheduler
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.we
    tpalm.ProfileScheduler&hl=pl
    Już nie pamiętam czy da się na każdy dzień tygodnia ale raczej na
    pewno się da. Jedyna wada jak dla mnie to to że potrafi samoczynnie
    zciszyć dzwonki nie do zera ale do połowy przynajmniej co jest dosyć
    denerwujące.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-08-31 18:56:38
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/31/2013 3:41 AM, dizel wrote:

> [...]
    > pewno się da. Jedyna wada jak dla mnie to to że potrafi samoczynnie
    > zciszyć dzwonki nie do zera ale do połowy przynajmniej co jest dosyć

    dzięki. no właśnie chodzi mi o coś sprawdzonego. im prostszy tym większa
    jest szansa, ze będzie działał poprawnie. w paru programach, które
    testowałem też zauważyłem właśnie takie myki. albo ni stad czy stamtąd
    nie włączył przesyłu danych przez siec komórkowa. ale sprawdzę. <rs>

  • 4. Data: 2013-08-31 23:06:20
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    rs (n...@n...spam.info) in
    .com

> [...]
    > to co chcialem, ale jeszcze parę innych rzeczy, ale po którejś
    > aktualizacji androida przestał i tyle go widzieli. od tamtej pory

    A nie chcesz poszukać tej wersji, z której byłeś zadowolony?

    Ja teraz przed każdą aktualizacją kopiuję sobie poprzedni plik...

    MSz

  • 5. Data: 2013-09-01 00:35:13
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/31/2013 5:06 PM, Marcin Szumilas wrote:
> [...]
    >
    > A nie chcesz poszukać tej wersji, z której byłeś zadowolony?
    > Ja teraz przed każdą aktualizacją kopiuję sobie poprzedni plik...

    ale ja ją mam, tyle że ona nie działa, z uaktualniona wersja systemu.
    app nawet zezwala na wysłanie raportu o błędzie, jak się przewróci, co
    oczywiście czynie, raz na jakiś czas. <rs>

  • 6. Data: 2013-09-01 01:35:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 31 Aug 2013 18:35:13 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:
    > ale ja ją mam, tyle że ona nie działa, z uaktualniona wersja
    systemu.

    Aplikacja była przeinstalowana po aktuakizacji czy jako zainstalowana
    przerwała aktualizacje?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2013-09-01 06:09:15
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/31/2013 7:35 PM, Marek wrote:
    > systemu.
    >
    > Aplikacja była przeinstalowana po aktuakizacji czy jako zainstalowana
    > przerwała aktualizacje?

    nie do konca rozumiem pytanie, ale z tego co rozumiem. aplikacja nie
    byla uaktualniana przez autora. system się zaktualizował. aplikacja
    przestała działać. potem starałem przeinstalowałem aplikacje, ale nie
    dało to pozytywnego rezultatu. <rs>

  • 8. Data: 2013-09-01 10:21:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 01 Sep 2013 00:09:15 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:
> [...]
    > byla uaktualniana przez autora. system się zaktualizował. aplikacja
    > przestała działać. potem starałem przeinstalowałem aplikacje, ale

    Jeśli aplikacja była już zainstalowana przed przeprowadzeniem
    aktualizacji systemu i po aktualizacji nie działa prawidłowo czasami
    pomaga wyczyszczenie cache aplikacji oraz skasowanie tzw. ustawień
    domyślnych w menadżerze zarządzającym aplikacjami.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2013-09-02 02:31:23
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/1/2013 4:21 AM, Marek wrote:
> [...]
    > pomaga wyczyszczenie cache aplikacji oraz skasowanie tzw. ustawień
    > domyślnych w menadżerze zarządzającym aplikacjami.

    tak wiem. ta aplikacja została odinstalowana, z wyczyszczeniem cachu i
    ta sama wersja zainstalowana od nowa. również nie działała.
    ale teraz widzę, ze z tym telefonem może być jeszcze coś innego. tylko
    jedna aplikacja potrafi włączyć airplane mode, ale już jej nie wyłącza.
    żadna inna nie potrafi wyłączyć nadajnika/odbiornika w telefonie (jeśli
    nie ma opcji airplane mode), nawet jeśli mówi, ze to potrafi. nadal mogę
    dostać telefon i zadzwonić i wysłać SMS, choć kreski zasięgu tak jakby
    spadały do zera (chyba nie na tym polega wyłączenie nadajnika).
    wszystkie inne usługi są wyłączane i włączane tak jak aplikacje
    deklarują. ale nie telefon. być może jakaś aplikacja bruzdzi i trzeba
    będzie zrobić solidne odinstalowanie, ale ja nie przypominam sobie,
    żebym instalował jakiś taki app, który by mógł wpływać na te opcje. w
    ogóle nic nie instalowałem, az do pare dni temu, kiedy się zacząłem
    interesować dlaczego power scheduler nie działa. <rs>