  • 11. Data: 2009-02-18 11:10:13
    Temat: Re: ile kosztuje strój motocyklisty?
    Od: n...@s...com

    On Wed, 18 Feb 2009 12:03:09 +0100, "Piotr Moskalewicz"

    >No co chcesz, pan z modeki raczej nie mija sie z prawda, za tyle u nich da
    >rade skompletowac ubiór jesli sie nie myle, tyle ze nie wiem co to sa te
    >buty z goreteksu :) Przy czym nie mówimy tutaj o najdrozszych modelach
    >tylko dobrej sredniej pólce. Czepiacie sie kolego niurom.

    Moze i sie czepiam, ale aktorowi porno nie zaproponowalbym
    prezerwatywy z wloczki tylko dlatego ze ja produkuje, jest tania i ze
    sredniej polki, a nie jakis hajtek nawilzany i do tego bez dziur ;)
    Nosz kufra dla tych ludzi to ma byc stroj roboczy, ma byc wygodny i ma
    ich zabezpieczac przed warunkami ktore moga sie zdarzyc (deszcze,
    sniegi czasami, zimno, goraco).

    pozdr
    newrom
    PS. mysle ze Tarbor by zrobil te ciuchy jeszcze taniej, a louis to
    pewnie za darmo by przeciwdeszczowki ze swoim logo dal! ;)
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 12. Data: 2009-02-18 11:32:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 12:10:13 +0100, newrom napisał(a):

    > PS. mysle ze Tarbor by zrobil te ciuchy jeszcze taniej, a louis to
    > pewnie za darmo by przeciwdeszczowki ze swoim logo dal! ;)

    Teraz Polska: niech w RetBikeach jeżdżą, będzie jeszcze taniej

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 13. Data: 2009-02-18 11:53:20
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-18 11:38:05 +0100, n...@s...com said:

    > Chyba ciezko by bylo. Wez pod uwage interkomy, szycie na miare,
    > nietypowe kolory i zakladana wysoka jakosc calosci.

    No właśnie mam niejakie wątpliwości, czy te kolory, a zwłaszcza szycie
    na miarę - mają sens. A jak im za pół roku inspektor rzuci robotę, to
    dla następnego zamówią nowe ciuchy, bo ma inne gabaryty? Pacz pan,
    zwykli śmiertelnicy, płacący z własnej kieszeni są w stanie dobrać coś
    z uniwersalnej rozmiarówki, ale widać urzędnicy mają znaczie wyższe
    wymagania... Już nie wspominając o tym, że nie wierzę aby przy zakupie
    fyfdziesięciu sztuk płacili cenę detaliczną.

    > No chyba ze ja jakis lewy jestem i nie widze markowych strojow za
    > grosze.

    1500 zł za kurtkę, to grosze? Kurdi, a ja jak taką kupiłem to
    usłyszałem, że snobem jestem :->

    > Aha

    No skoro mieli by mieć wdzianka luksusowe, to niech lecą odrazu po całości.

    > Panowie inspektowie maja pracowac bez wzgledu na pogode, a w czasie
    > deszczu czy chlodu nie powinni grzac tylkow w samochodach tylko
    > normalnie pracowac.

    I twierdzisz że to coś niespotykanego dla zwykłych motocyklistów,
    ubierających się w porządne turystyczne ciuchy?

    > Nie wiem czy widziales kiedys policjantow ubranych po taniosci przez
    > tarbor. W deszczu polowa jedzie opatulona workami na
    > smieci/pelerynkami z ceraty, a druga polowa reklamuje niemieckie
    > sklepy wielkimi napisami typu 'Louis Fun Company".

    Z rozmowy z takim jednym sympatycznym z drogówki wynikało, że gdyby
    chciał używać czegoś nieregulaminowego, powinien najpierw wystąpić o
    zgodę do komendanta.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 14. Data: 2009-02-18 12:05:33
    Od: "Piotr Moskalewicz" <p...@p...onet.pl>

    masti wrote:

    > Teraz Polska: niech w RetBikeach jeżdżą, będzie jeszcze taniej

    Przeginacie w drugą stronę, naprawde za około 5 tys zl. nie dacie rady sie
    zaopatrzyć w dobry ubiór motocyklowy ? tzn. spełniający wymogi
    wodo/wiatroszczelności i wygody ? Snoby :)

    --
    pozdrrr...
    moskal

  • 15. Data: 2009-02-18 12:19:30
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Teraz Polska: niech w RetBikeach jeżdżą, będzie jeszcze taniej

    Nie polecam a nawet wrogowi nie zycze. RetSzajs ma potworne problemy z
    jakoscia. Zainteresowanym moge podeslac fotki "topowej" kurki RetWoyage
    uzywanej przez pol droku. Rozpada sie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & ST 955

  • 16. Data: 2009-02-18 12:40:22
    Od: n...@s...com

    On Wed, 18 Feb 2009 12:53:20 +0100, de Fresz <d...@n...o2.pl>
    wrote:

    >No właśnie mam niejakie wątpliwości, czy te kolory,

    Nieno, niech jezdza w ciapki, jak zawodnicy torowi.

    > a zwłaszcza szycie na miarę - mają sens

    Pewnie jak zamowisz po tysiac sztuk z kazdego rozmiaru to na sztuce
    wyjdzie taniej niz przy szyciu na miare :)

    >dla następnego zamówią nowe ciuchy, bo ma inne gabaryty?

    No to co, maja zamowic po XXX kurtek w rozmiarze od S do XXXL, a buty
    od 38 do 46 ?

    >z uniwersalnej rozmiarówki, ale widać urzędnicy mają znaczie wyższe
    >wymagania...

    Ja mam taki pomysl, moznaby kupic im mundury z demobilu w niemieckiej
    policji.

    >1500 zł za kurtkę, to grosze? Kurdi, a ja jak taką kupiłem to
    >usłyszałem, że snobem jestem :->

    1500 za kurtke motocyklowa i mowisz ze wyrobiles sie z calym ubiorem w
    3tys ? Bo ile dales za spodnie, kask, rekawiczki, buty ?

    >No skoro mieli by mieć wdzianka luksusowe, to niech lecą odrazu po całości.

    alesz kufra oni nie chca kupic mocno wentylowanego kombi
    przeznaczonego na tor, tylko kurtke. Pojebaly Ci sie klasy motocykli
    (cena to nie wszystko). A skoro bys chcial oszczedzac to moze by im
    dac np romety skutery, a nie jakies koszmarnie drogie motocykle.
    he ?

    >I twierdzisz że to coś niespotykanego dla zwykłych motocyklistów,
    >ubierających się w porządne turystyczne ciuchy?

    Jak leje tydzien czy dwa tygodnie to codziennie zakladasz ten sam
    ciuch i stoisz w nim na chlodzie i deszczu ? Pytam bo ja nie pracuje
    na zewnatrz i nawet jak ostro leje to cos tam podeschne w biurze.
    A wyjazdy wakacyjne to tylko 2 tyg w cieplej porze.

    >Z rozmowy z takim jednym sympatycznym z drogówki wynikało, że gdyby
    >chciał używać czegoś nieregulaminowego, powinien najpierw wystąpić o
    >zgodę do komendanta.

    Aha.

    Pozdr
    newrom

  • 17. Data: 2009-02-18 13:23:09
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Przecież to normalne że musi być najdroższe,jakość ma drugorzędne
    znaczenie,motocykle też-np po co Policji CB1300 czy kiedyś Ducaty,zresztą
    kilka lat temu spodnie+kurtka dla listonosza miały kosztować ponad
    1200zł,pewnie z tkaniny odpornej na ataki kundli:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 18. Data: 2009-02-18 13:28:44
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-18 13:40:22 +0100, n...@s...com said:

    > Nieno, niech jezdza w ciapki, jak zawodnicy

    Znaczy nie ma żadnych innych rozwiązań, albo ciapki albo na zamówienie?
    Mówisz że taki dajmy na to czarny, to kolor niespotykany w odzieży
    motocyklowej? Zresztą pal sześć, jak zamówią 200 kurtek (choć coś mi
    się zdaje, że brygady motocyklowe, to raptem parę sztuk), to myśle że
    dowolne kolory dostaną w gratisie.

    > Pewnie jak zamowisz po tysiac sztuk z kazdego rozmiaru to na sztuce
    > wyjdzie taniej niz przy szyciu na miare :)

    Mam niejakie wrażenie, że nawet jak zamówią po 20 sztuk, to dostaną w
    pip duży rabat.

    > No to co, maja zamowic po XXX kurtek w rozmiarze od S do XXXL, a buty
    > od 38 do 46 ?

    Na początek mogą wykonać tę niezwykle trudną i pracochłonną czynność,
    jaką jest zerknięcie do akt pracowników i kupienie takich rozmiarów,
    jakie oni noszą (weryfikując najpierw na partii próbnej rozmiarówkę).
    Plus zapas najpopularniejszych rozmiarów - ile ich jest, 5?. Trudne,
    nie?

    > 1500 za kurtke motocyklowa i mowisz ze wyrobiles sie z calym ubiorem w
    > 3tys ? Bo ile dales za spodnie, kask, rekawiczki, buty ?

    Wróć jeszcze raz do mojego posta z 11:06 i sprawdź czy aby pisałem
    gdzieś o 3 tys.

    > alesz kufra oni nie chca kupic mocno wentylowanego kombi
    > przeznaczonego na tor, tylko kurtke.

    W pizdu drogą kurtkę, nie z kategorii "drogie-bo-dobre", tylko
    "w-pip-drogie-bo-luksusowe".

    > Pojebaly Ci sie klasy motocykli (cena to nie wszystko).

    No właśnie nie. Jest kategoria motocykli luksusowych, gdzie płaci się
    nie tylko za jakość, technologię itede, ale za "szik i glamur".
    Podobnie z ciuchami (jak IMHO Rukka).

    > A skoro bys chcial oszczedzac to moze by im
    > dac np romety skutery, a nie jakies koszmarnie drogie motocykle.
    > he ?

    Hinskie koniecznie. Wiadomo - najlepsze, w Bravo czytałem. Tey, gdzie
    się kupuje takie czarno-białe okulary? Sprawiłbym sobie.

> [...]
    > na zewnatrz i nawet jak ostro leje to cos tam podeschne w biurze.
    > A wyjazdy wakacyjne to tylko 2 tyg w cieplej porze.

    Zdażały mi się wypady weekendowe, gdzie non-stop lało i robiłem w
    deszczu po pińcet dziennie - suchutki (no prawie, bo rękawiczki mam
    gówniane). Ostatnio jeszcze mi zaczeły buty puszczać po 3 latach (mimo
    Gore), ale to może dlatego, że w tym czasie były pastowane ze 4 razy.

  • 19. Data: 2009-02-18 20:48:04
    Temat: Re: ile kosztuje strój motocyklisty? [OT]
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    (pj) pisze:

    > I tu jest "Hund begraben"! 630 x 5K = 3150K, czyli +/- za dużą bańkę
    > zielonych warto się pożalić jak to publiczne pieniądze są marnowane, bo
    > samemu się ich nie "zmarnowało". Tiaaa... uwielbiam takich "ekspertów"

    Może pora oddzielić fakty od bełkotu.

    1. Za ile Wy kupujecie w sklepie kurtkę a za ile można kupić od
    Producenta 600 kurtek to są 2 różne sprawy, tak mniej więcej 30-40% różne.

    2. Takie kwoty ktoś przyjął ktoś do budżetowania i jak patrzeć na ceny w
    sklepie to można niewiele mniej uzbierać, a budżetowanie w budżetówce ma
    ten urok że lepiej zaprognozować za dużo niż za mało. Poza tym szycie na
    miarę tez generuje jakieś koszty, ale rozumiem, że każdy kto przymierzył
    kilka kombinezonów z ochraniaczami wie, że nie zawsze rozmiar 52 lezy
    tak samo.

    3. Pierwszy raz widzę, że komuś się chciało pomyśleć o ciuchach naprawdę
    porządnych dla "państwowych" motocyklistów. Bo jak widać było czasem
    Policję to aż mi ich szkoda.

    4. Mam nadzieję, że ten kto będzie pisał wymagania wpisze je
    wystarczająco twarde co do jakości jak i co do gwarancji dobrego
    wykonania umowy żeby nie skończyło się jak w polskiej armii gdzie
    żołnierze jadący na misję kupują buty Bundeswery, plastikowe manierki w
    millitary shopach, bo to co dostają z armii się do niczego nie nadaje.

    5. To są kwoty w budżecie, przetarg dopiero trzeba wygrać.
    Zakładam, że prawie każdy może wygrać i się załapać. Czy nazywa się
    Tarbor, czy RetBike, pewnie nawet Zakłąd Produkcji Filuternych
    Biustonoszy może wystartować.

    6. I tylko to mnie martwi żeby się nie okazało ze oni się w tym będą
    bali chodzić bo jak pobrudzą kurtkę za taaaką kasę to im komendant po
    premii poleci.

    KJ
    4,5 kzł wtopione w tribe colors
    3 kzł wtopione w dirt colors