    From: KJ Siła Słów <K...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ile kosztuje strój motocyklisty?
    Date: Wed, 18 Feb 2009 21:49:48 +0100

    (pj) pisze:

    > I tu jest "Hund begraben"! 630 x 5K = 3150K, czyli ? za dużą bańkę
    zielonych warto się pożalić jak to publiczne pieniądze są marnowane, bo
    samemu się ich nie "zmarnowało". Tiaaa... uwielbiam takich "ekspertów"

    Może pora oddzielić fakty od bełkotu.

    1. Za ile Wy kupujecie w sklepie kurtkę a za ile można kupić od
    Producenta 600 kurtek to są 2 różne sprawy, tak mniej więcej 30-40% różne.

    2. Takie kwoty ktoś przyjął ktoś do budżetowania i jak patrzeć na ceny w
    sklepie to można niewiele mniej uzbierać, a budżetowanie w budżetówce ma
    ten urok że lepiej zaprognozować za dużo niż za mało. Poza tym szycie na
    miarę tez generuje jakieś koszty, ale rozumiem, że każdy kto przymierzył
    kilka kombinezonów z ochraniaczami wie, że nie zawsze rozmiar 52 lezy
    tak samo.

    3. Pierwszy raz widzę, że komuś się chciało pomyśleć o ciuchach naprawdę
    porządnych dla "państwowych" motocyklistów. Bo jak widać było czasem
    Policję to aż mi ich szkoda.

    4. Mam nadzieję, że ten kto będzie pisał wymagania wpisze je
    wystarczająco twarde co do jakości jak i co do gwarancji dobrego
    wykonania umowy żeby nie skończyło się jak w polskiej armii gdzie
    żołnierze jadący na misję kupują buty Bundeswery, plastikowe manierki w
    millitary shopach, bo to co dostają z armii się do niczego nie nadaje.

    5. To są kwoty w budżecie, przetarg dopiero trzeba wygrać.
    Zakładam, że prawie każdy może wygrać i się załapać. Czy nazywa się
    Tarbor, czy RetBike, pewnie nawet Zakłąd Produkcji Filuternych
    Biustonoszy może wystartować.

    6. I tylko to mnie martwi żeby się nie okazało ze oni się w tym będą
    bali chodzić bo jak pobrudzą kurtkę za taaaką kasę to im komendant po
    premii poleci.

    KJ
    4,5 kzł wtopione w tribe colors
    3 kzł wtopione w dirt colors