    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ile kosztuje strój motocyklisty?
    Date: Wed, 18 Feb 2009 12:53:20 +0100

    On 2009-02-18 11:38:05 +0100, n...@s...com said:

    > Chyba ciezko by bylo. Wez pod uwage interkomy, szycie na miare,
    > nietypowe kolory i zakladana wysoka jakosc calosci.

    No właśnie mam niejakie wątpliwości, czy te kolory, a zwłaszcza szycie
    na miarę - mają sens. A jak im za pół roku inspektor rzuci robotę, to
    dla następnego zamówią nowe ciuchy, bo ma inne gabaryty? Pacz pan,
    zwykli śmiertelnicy, płacący z własnej kieszeni są w stanie dobrać coś
    z uniwersalnej rozmiarówki, ale widać urzędnicy mają znaczie wyższe
    wymagania... Już nie wspominając o tym, że nie wierzę aby przy zakupie
    fyfdziesięciu sztuk płacili cenę detaliczną.

    > No chyba ze ja jakis lewy jestem i nie widze markowych strojow za
    > grosze.

    1500 zł za kurtkę, to grosze? Kurdi, a ja jak taką kupiłem to
    usłyszałem, że snobem jestem :->

    > Aha

    No skoro mieli by mieć wdzianka luksusowe, to niech lecą odrazu po całości.

    > Panowie inspektowie maja pracowac bez wzgledu na pogode, a w czasie
    > deszczu czy chlodu nie powinni grzac tylkow w samochodach tylko
    > normalnie pracowac.

    I twierdzisz że to coś niespotykanego dla zwykłych motocyklistów,
    ubierających się w porządne turystyczne ciuchy?

    > Nie wiem czy widziales kiedys policjantow ubranych po taniosci przez
    > tarbor. W deszczu polowa jedzie opatulona workami na
    > smieci/pelerynkami z ceraty, a druga polowa reklamuje niemieckie
    > sklepy wielkimi napisami typu 'Louis Fun Company".

    Z rozmowy z takim jednym sympatycznym z drogówki wynikało, że gdyby
    chciał używać czegoś nieregulaminowego, powinien najpierw wystąpić o
    zgodę do komendanta.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco