    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ile kosztuje strój motocyklisty?
    Date: Wed, 18 Feb 2009 14:28:44 +0100

    On 2009-02-18 13:40:22 +0100, n...@s...com said:

    > Nieno, niech jezdza w ciapki, jak zawodnicy

    Znaczy nie ma żadnych innych rozwiązań, albo ciapki albo na zamówienie?
    Mówisz że taki dajmy na to czarny, to kolor niespotykany w odzieży
    motocyklowej? Zresztą pal sześć, jak zamówią 200 kurtek (choć coś mi
    się zdaje, że brygady motocyklowe, to raptem parę sztuk), to myśle że
    dowolne kolory dostaną w gratisie.

    > Pewnie jak zamowisz po tysiac sztuk z kazdego rozmiaru to na sztuce
    > wyjdzie taniej niz przy szyciu na miare :)

    Mam niejakie wrażenie, że nawet jak zamówią po 20 sztuk, to dostaną w
    pip duży rabat.

    > No to co, maja zamowic po XXX kurtek w rozmiarze od S do XXXL, a buty
    > od 38 do 46 ?

    Na początek mogą wykonać tę niezwykle trudną i pracochłonną czynność,
    jaką jest zerknięcie do akt pracowników i kupienie takich rozmiarów,
    jakie oni noszą (weryfikując najpierw na partii próbnej rozmiarówkę).
    Plus zapas najpopularniejszych rozmiarów - ile ich jest, 5?. Trudne,
    nie?

    > 1500 za kurtke motocyklowa i mowisz ze wyrobiles sie z calym ubiorem w
    > 3tys ? Bo ile dales za spodnie, kask, rekawiczki, buty ?

    Wróć jeszcze raz do mojego posta z 11:06 i sprawdź czy aby pisałem
    gdzieś o 3 tys.

    > alesz kufra oni nie chca kupic mocno wentylowanego kombi
    > przeznaczonego na tor, tylko kurtke.

    W pizdu drogą kurtkę, nie z kategorii "drogie-bo-dobre", tylko
    "w-pip-drogie-bo-luksusowe".

    > Pojebaly Ci sie klasy motocykli (cena to nie wszystko).

    No właśnie nie. Jest kategoria motocykli luksusowych, gdzie płaci się
    nie tylko za jakość, technologię itede, ale za "szik i glamur".
    Podobnie z ciuchami (jak IMHO Rukka).

    > A skoro bys chcial oszczedzac to moze by im
    > dac np romety skutery, a nie jakies koszmarnie drogie motocykle.
    > he ?

    Hinskie koniecznie. Wiadomo - najlepsze, w Bravo czytałem. Tey, gdzie
    się kupuje takie czarno-białe okulary? Sprawiłbym sobie.

    > Jak leje tydzien czy dwa tygodnie to codziennie zakladasz ten sam
    > ciuch i stoisz w nim na chlodzie i deszczu ? Pytam bo ja nie pracuje
    > na zewnatrz i nawet jak ostro leje to cos tam podeschne w biurze.
    > A wyjazdy wakacyjne to tylko 2 tyg w cieplej porze.

    Zdażały mi się wypady weekendowe, gdzie non-stop lało i robiłem w
    deszczu po pińcet dziennie - suchutki (no prawie, bo rękawiczki mam
    gówniane). Ostatnio jeszcze mi zaczeły buty puszczać po 3 latach (mimo
    Gore), ale to może dlatego, że w tym czasie były pastowane ze 4 razy.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco