  • Data: 2009-09-21 10:35:48
    Temat: ignorowanie połaczeń w Nokii 6210 Navigatot
    Od: "Feromon" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Już trzeci dzień z rzędu jestem bombardowany połączeniami
    z numeru 609 XXX XXX. Po odebraniu slyszę gaworzące dzieci
    i głos starszej pani. Jak dzwonię pod ten numer, to słyszę komunikat zajętości
    lub
    "połaczenie niemożliwe". Na razie przyporządkowałem jakiś nieagresywny
    dzwonek. Mam Nokię 6210 Navigator. Czy mam nagrywać jakiś własny "pusty"
    dzwonek, czy jest możliwość (nie widzę w menu) ignorowania tego numeru?

    A może u operatora (jestem z Plusa) jest taka usluga?

    Pozdrawiam
    Feromon