  • 1. Data: 2009-12-18 07:38:53
    Temat: ibm x61 tablet czy acer TimeLine TM8371T
    Od: "opjdd" <S...@a...pl>

    Witam!
    Co lepiej wybrac:
    ibm x61 tablet za 3999
    http://www.allegro.pl/item857437108_ibm_x61_tablet_c
    2d_2x1_6_4096mb_160gb_xp_gw_fv_wwa.html
    czy acera timeline za 3499
    http://www.allegro.pl/item844375414_acer_timeline_hs
    dpa_13_3_su9400_4gb_320gb_9h_vb_fv.html

    Ibm ma funkcje tabletu za to acer ma wbudowany modem. Prosze o pomoc w
    wyborze

  • 2. Data: 2009-12-18 19:30:58
    Temat: Re: ibm x61 tablet czy acer TimeLine TM8371T
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    po pierwsze to nie jest IBM
    po drugie z tych dwoch to zdecydowanie bym wolal Lenovo niz Acera

    --
    pzdr
    piotrek

  • 3. Data: 2009-12-18 20:57:33
    Od: "opjdd" <S...@a...pl>

    > po pierwsze to nie jest IBM
    > po drugie z tych dwoch to zdecydowanie bym wolal Lenovo niz Acera

    Z przyzwyczajenia pisze IBm :)
    Kiedys tez bez wachania wybralbym Lenovo, ale teraz im wiecej czytam opini
    tym bardziej jestem niezdecydowany.
    Lapka mam miec na pare lat wiec wybor musi byc swiadomy.
    Dzieki za sugestie

  • 4. Data: 2009-12-19 21:21:07
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 18 Gru, 21:57, "opjdd" <S...@a...pl> wrote:

> [...]
    > tym bardziej jestem niezdecydowany.
    > Lapka mam miec na pare lat wiec wybor musi byc swiadomy.

    lenovo ma ważną cech - 3 letnia gwarancję

  • 5. Data: 2009-12-20 16:40:19
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Kiedys tez bez wachania wybralbym Lenovo, ale teraz im wiecej czytam opini
    > tym bardziej jestem niezdecydowany.
    > Lapka mam miec na pare lat wiec wybor musi byc swiadomy.

    czesto niepochlebne opinie sa odnosnie tych tanszych modeli.
    IBM za swoich czasow jak produkowal notebooki to nie robil seri
    niskobudzetowcyh dla przecietnego kowalskiego, lenovo za to chce miec udzial
    w kazdej czesci rynku wiec robi i badziewne plastikowe notebooki dla
    przecietnego kowalskiego i serie biznesowe.

    te tanie wiadomo, sa jakie sa. za te pieniadze cudow niema co wymagac i
    kazdy producent w tym przedziale cenowym robi syf.
    a te drozsze to juz wg mnie sa calkiem OK, wg mnie seria T trzyma sie ciagle
    tak samo mocno jak za czasow np T2x IBMa, a seria T i seria X to mniej
    wiecej ten sam target jesli chodzi o jakosc, troche inny jesli chodzi o
    wymagania.
    ja bym bral serie X, powinna sprawowac sie wysmienicie.

    --
    pzdr
    piotrek