  • 1. Data: 2009-12-18 08:12:34
    Temat: klawiatura nie działa
    Od: j...@p...onet.pl

    Podczas podłączania kabla do USB zresetował mi się komputer. Odtąd nie działa
    mi klawiatura. Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2009-12-18 08:52:28
    Temat: Re: klawiatura nie działa
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    prawdopodonie masz spalony port usb. Używasz jeszcze jakichś innych
    urządzeń na USB ? działają ?

  • 3. Data: 2009-12-18 17:38:22
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <7...@n...onet.pl>,
    j...@p...onet.pl napisał(a):

    > Podczas podłączania kabla do USB zresetował mi się komputer. Odtąd nie działa
    > mi klawiatura. Proszę o pomoc.

    Profilaktycznie odłączyłbym zasilacz na około 30 sekund od prądu
    (kabelkiem). Jeśli po ponownym podłączeniu nie będzie działać, sprawdź
    czy działa w innym porcie, albo czy jakieś urządzenie działa w tym,
    co była klawiatura.

    Czasami jeszcze klawiatury w BIOSie muszą być ustawione w specjalny
    tryb, żeby działały przed uruchomieniem systemu operacyjnego.
    Nie napisałeś w którym momencie nie działa Ci klawiatura.
    Jeśli przy podłączaniu urządzenia zresetował się BIOS (jeszcze
    nie miałem takiego przypadku), wówczas mogą być podobne objawy.

    Jacek