  • 1. Data: 2009-12-18 07:00:53
    Temat: ASUS K50C-SX002 po co takie cos wypuścili?
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    Ostantio znalazłem ASUS K50C-SX002 w cenie ponizej 1200zł Wszystko by mi w
    nim odpowiadało gdyby nie procesor. Takie procesory to 5 lat temu były w
    komputerach. Czy da sie na nim normalnie pracować? Ktoś widział jakiś test?
    Po co takie coś wypuścili? Wystarczyło dodać za 100zł procestor normalny i
    byłby super tani notebook.

  • 2. Data: 2009-12-18 07:30:17
    Temat: Re: ASUS K50C-SX002 po co takie cos wypuścili?
    Od: Servant <f...@r...cy>

    "ZS" <a...@w...pl> napisał(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

    > Wystarczyło dodać za 100zł procestor normalny i
    > byłby super tani notebook.

    Przecież możesz sobie sam kupić taki "normalny" procesor i zamienić z
    tamtym.
    Nie pasuje? A to pech!

    Servant

  • 3. Data: 2009-12-18 08:34:01
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    > Przecież możesz sobie sam kupić taki "normalny" procesor i zamienić z
    > tamtym.
    > Nie pasuje? A to pech!

    Dzięki za odpowiedź na wszystkie moje pytania oby więcej takich jak ty na
    grupach.

  • 4. Data: 2009-12-20 00:56:41
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2009.12.18 8:00, ZS pisze:
    > Ostantio znalazłem ASUS K50C-SX002 w cenie ponizej 1200zł Wszystko by mi w
    > nim odpowiadało gdyby nie procesor.

    To kup sobie notebooka z procesorem, który Ci odpowiada.

    > Czy da sie na nim normalnie pracować?

    Oczywiście, nawet na IBM PC/XT dawało się normalnie pracować.

    > Ktoś widział jakiś test?

    Google ?

    > Po co takie coś wypuścili?

    Głupie pytanie.

    >Wystarczyło dodać za 100zł procestor normalny i
    > byłby super tani notebook.

    A teraz nie jest super tani notebook ? No i wtedy nie byłby <1200, tak
    więc, zgodnie z pierwszym zdaniem, nie byłby to odpowiedni notebook dla
    Ciebie.

    --
    Mar

  • 5. Data: 2009-12-20 09:03:27
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 20-12-2009 01:56, MAR pisze:

    > To kup sobie notebooka z procesorem, który Ci odpowiada.

    Dokładnie, bardzo fajny laptop, świetna obudowa, właśnie kupiłem go
    rodzinie, inny model ale obudowa taka sama.
    Kiedyś właśnie pisałem, że ciężko kupić nowego laptopa o niższych
    parametrach, nie każdy potrzebuje mega procesora, full ramu, best
    grafiki i twardziela 200GB.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?