eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmiPlus - zepsuty modemRe: iPlus - zepsuty modem
  • Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Wed, 20 Jan 2010 16:42:31 +0100
    From: TZ <g...@t...cy[ROT13]>
    Reply-To: g...@t...cy[ROT13]
    X-Priority: 3 (Normal)
    Message-ID: <8475342745$20100120164659@thezas>
    Subject: Re: iPlus - zepsuty modem
    In-Reply-To: <hj72vu$p59$1@news.onet.pl>
    References: <hj505k$lki$1@sunflower.man.poznan.pl> <hj5egh$h8u$1@achot.icm.edu.pl>
    <hj6bjf$has$1@news.onet.pl> <1878024550$20100120123513@thezas>
    <hhl6bxh1n6s4$.dlg@lepper.institute.com>
    <5920730973$20100120150630@thezas> <hj72vu$p59$1@news.onet.pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    NNTP-Posting-Host: 188.47.176.214
    X-Trace: news.home.net.pl 1264002418 188.47.176.214 (20 Jan 2010 16:46:58 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 45
    X-Authenticated-User: zas.wr
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:987651
    [ ukryj nagłówki ]

    Cześć Liwiusz !

    W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 15:12:10, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl, news:hj72vu$p59$1@news.onet.pl

    > Czy jak kupisz telefon za złotówkę (komórkę), to też możesz przestać
    > płacić abonament gdy ci się telefon zepsuje?

    Czy uważasz, że po oddaniu sprzętu do naprawy może ona trwać w
    nieskończoność?
    A co napiszesz w podanym przeze mnie przykładzie z CDMA?
    Jak na razie problemów z tym nie mam.


    > Najpierw trzeba umowę rozwiązać, a nie po prostu przestać płacić.

    Wysyłam/zanoszę wypowiedzenie i przestaję płacić.

    > Możliwość rozwiązania umowy przez operatora w przypadku braku płatności
    > wynika z umowy i ustawy. Prawo do rozwiązania umowy przez klienta raczej
    > nigdzie nie jest zapisane, umowa opiewa bowiem na usługę
    > telekomunikacyjną, dodawany sprzęt jest tylko promocyjnym dodatkiem.

    Za ten sprzęt została uiszczona opłata, i nie ważne w jakiej wysokości.
    Nie był to mój sprzęt, tylko sprzęt dostarczony przez operatora, służący do
    korzystania z owej usługi. Co prawda, że przechodzi on na moją własność ale
    jest też ta owa gwarancja i w niej zawarte odpowiednie zapisy o terminach naprawy.

    Miałem przez 4 lata iPlus jako usługa dodana do nr abonamentowego.
    W tym przypadku nie mam żadnego prawa żądać od operatora niczego więcej jak
    dostarczania sygnału.
    Przez te 4 lata zdarzyło mnie się kilka razy reklamować właśnie ten brak
    sygnału. (sprawdzany na 3 komórkach, bo zawsze kity, że to wina mojego
    sprzętu) A jestem klientem Plusa ok. 13 lat.




    --
    Hej!

    TB! 3.95.6|Windows XP SE 5.1.2600 Dodatek Service Pack 3
    - Ryby na wiosnę idą trzeć się w krzaki. -

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: