  • 121. Data: 2009-07-02 08:54:19
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Ale o co chodzi, nie pasuje Ci gówno w które się zapędziłeś swoimi
    > bredniami?
    > Ojej, coż za strata że sie obraziłeś, tupnij nóżką jeszcze.

    Smieszy mnie wasze przywiazanie do umierajacej technologii jak kiedys
    bacie co sie baly tramwajow

  • 122. Data: 2009-07-02 09:25:40
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > Nie oslabiaj mnie .... popadasz w paranoje.

    Tylko sobie szydziłem z ciebie;))

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 123. Data: 2009-07-02 09:33:26
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

    > O, przepraszam. Czy nie jest tak, ze niektorzy obecni tu inteligentni
    > inaczej jako jeden z powodow wyzszosci innych telefonow nad iPhonem
    > podaja ich trudniejsza obsluge?
    >
    > Przeciez to satyra w najczystszym wydaniu jest...

    A nie przyszło Ci do głowy że ktoś chce korzystać ze smartfonów dokładnie
    jak kiedyś? Bez AppStore i tym podobnych wynalazków. Bo tak mi się podoba.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 124. Data: 2009-07-02 09:39:36
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Smieszy mnie wasze przywiazanie do umierajacej technologii jak kiedys
    > bacie co sie baly tramwajow

    A mnie śmieszy Twoje podejście do ip jako do cudownego narzędzia
    wyznaczającego jakieś trendy. ip został w zamysle stworzony jako urządzenie
    dla debili dla ktorych instrukcja obsługi i jakiekolwiek pojęcie o pracy
    tego urządzenia to czarna magia. To miało być urządzenie idiotodopone dla
    każdego kogo przerażają inne guziki na pilocie niz 0-9.
    Nie dziwi więc fakt, że durni amerykańcy się tak tym podniecają. Wszak to
    głupi naród który nawet na piłce do golfa musi mieć adnotacje że nie wolno
    wsadzać do mikrofalówki.

  • 125. Data: 2009-07-02 09:56:57
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > A mnie śmieszy Twoje podejście do ip jako do cudownego narzędzia
    > wyznaczającego jakieś trendy. ip został w zamysle stworzony jako urządzenie
    > dla debili dla ktorych instrukcja obsługi i jakiekolwiek pojęcie o pracy

    A mnie bawi jak ktos nazywa uzytkownikow innego sprzetu debilami co
    tylko swiadczy o glopotach z mozgiem i akceptacja rzeczywistosci

> [...]
    > głupi naród który nawet na piłce do golfa musi mieć adnotacje że nie wolno

    A mnie bawi jak durne zakompleksione polaczki z usenetu uwazaja ze
    velocyped za swietny rower

  • 126. Data: 2009-07-02 10:13:46
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A mnie bawi jak ktos nazywa uzytkownikow innego sprzetu debilami co tylko
    > swiadczy o glopotach z mozgiem i akceptacja rzeczywistosci

    Gdzie? Nie widze abym pisał że są debilami ale, że taki był zamysł
    producenta robiąc iphona. To że user jest debilem lub nie to raczej nie wina
    iphona.

    > A mnie bawi jak durne zakompleksione polaczki z usenetu uwazaja ze
    > velocyped za swietny rower

    Gdzieś tak napisałem? Udowodnij albo zamilcz pryszczu.

  • 127. Data: 2009-07-02 10:14:34
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Gdzie? Nie widze abym pisał że są debilami ale, że taki był zamysł
    > producenta robiąc iphona. To że user jest debilem lub nie to raczej nie wina
    > iphona.

    Bozeee skoro urzadzenie jest dla debili to jego uzytkownicy sa debilami
    prawda ? Elementarna logika. Wiem ze ci jej brak widac WM tworzy
    zastraszajaco duzo debili

    > Gdzieś tak napisałem? Udowodnij albo zamilcz pryszczu.

    Potupaj jeszcze ze zlosci nozka.... idz sie uczyc do egzaminu
    poprawkowego gimnazjalisto z kompleksami

  • 128. Data: 2009-07-02 10:53:40
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Bozeee skoro urzadzenie jest dla debili to jego uzytkownicy sa debilami
    > prawda ? Elementarna logika. Wiem ze ci jej brak widac WM tworzy
    > zastraszajaco duzo debili

    Nie, tłuku, producent projektując urządzenie dla grupy docelowej kieruje się
    jakimiś wytycznymi. Miej pretensje do steva, że widzi potencjalnych klientów
    na swój produkt w takiej grupie ludzi. A to, że "urządzenie jest dla debili"
    nie wyklucza wcale że kupują je ludzie normalni. No chyba że Ty siebie
    widzisz w tej pierwszej grupie. :PPP

    > Potupaj jeszcze ze zlosci nozka.... idz sie uczyc do egzaminu poprawkowego
    > gimnazjalisto z kompleksami

    Ooo widze, że przybyło zwrotów w słowniku. Szkoda że powtarzasz po mnie,
    brakuje inwencji?

  • 129. Data: 2009-07-02 11:00:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

> [...]
    > nie wyklucza wcale że kupują je ludzie normalni. No chyba że Ty siebie

    Coz tłuka poszukaj se w majtkach jak dla mnie jestes typowym
    pryszczerskim debilem i czas skonczyc te gadke

    > Ooo widze, że przybyło zwrotów w słowniku. Szkoda że powtarzasz po mnie,
    > brakuje inwencji?

    Glupi jestes głupi umrzesz nic sie nie martw tacy debile jak ty z WM do
    łopaty sie tez nadadza

  • 130. Data: 2009-07-02 11:11:48
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Coz tłuka poszukaj se w majtkach jak dla mnie jestes typowym pryszczerskim
    > debilem i czas skonczyc te gadke

    Rozczaruje Cie, nie mam iphona wiec do grupy debili sie nie zaliczam.

    > Glupi jestes głupi umrzesz nic sie nie martw tacy debile jak ty z WM do
    > łopaty sie tez nadadza

    No ta, argumenty się konczą to sie zaczynją bluzgi. Typowy usnetowy troll.