  • 131. Data: 2009-07-02 11:11:56
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Rozczaruje Cie, nie mam iphona wiec do grupy debili sie nie zaliczam.

    Ja tez pisalem o tym 458 razy :) a jednak moj ty trolino

  • 132. Data: 2009-07-02 11:18:15
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ja tez pisalem o tym 458 razy :) a jednak moj ty trolino

    widać Ty jesteś przykładem, że nie trzeba mieć iphona by nim być
    LOL

  • 133. Data: 2009-07-02 11:21:43
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> Odpowiedz na

    > Wszyscy? Dziwne bo na 4 ip których posiadaczy znam to 3 w ogóle nie ma
    > żadnej gry zainstalwoanej, a 1 ma ale nie widze aby pogrywał. Czyli w dupe
    > se wsadź te twoje wszyscy.

    Firma w której pracuje żyje z gier i pierdułek na iphone. Ale mało kto z
    polsku kupuje nasze wyroby.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 134. Data: 2009-07-02 11:27:08
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > "BaX" <bax@_klub.chip.pl> Odpowiedz na

    > Firma w której pracuje żyje z gier i pierdułek na iphone. Ale mało kto z
    > polsku kupuje nasze wyroby.

    A moze wy macie kiepskie gry ? Problem piractwa to zupelnie inna sprawa
    i mala sprzedaz nie bierze sie z malej ilosci iphonow czy ipodow a z
    piractwa

  • 135. Data: 2009-07-02 11:27:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > widać Ty jesteś przykładem, że nie trzeba mieć iphona by nim być

    NTG swoje fobie na umysle opisz na pudelku czy innej rozowej stronie.

  • 136. Data: 2009-07-02 11:29:31
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Firma w której pracuje żyje z gier i pierdułek na iphone. Ale mało kto z
    > polsku kupuje nasze wyroby.

    Bo w PL się softu nie kupuje.

  • 137. Data: 2009-07-02 11:35:16
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > NTG swoje fobie na umysle opisz na pudelku czy innej rozowej stronie.

    jesteś ich czytelnikiem? bravogirl tez czytujesz?

  • 138. Data: 2009-07-02 11:38:30
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > jesteś ich czytelnikiem? bravogirl tez czytujesz?

    NTG nie zasmiecaj internetu

  • 139. Data: 2009-07-02 12:39:34
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h2hutg$mla$1@inews.gazeta.pl>,
    "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> wrote:

    > Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

    > A nie przyszło Ci do głowy że ktoś chce korzystać ze smartfonów dokładnie
    > jak kiedyś? Bez AppStore i tym podobnych wynalazków. Bo tak mi się podoba.

    Faktycznie nie przyszlo mi to do glowy.
    Pomijajam fakt ze mylisz korzystanie z ze sposobem instalacji (no chyba
    ze jestes jedenym z tych oszolomow ktorzy wolny czas spedzaja na
    instalowaniu, deinstalowaniu i tunniningu telefonow czy komputerow -
    slyszalem o takich).
    Ale poza tym dla ciebie ergonomia to jest cecha negatywna... No tak,
    trudno walczyc z takim pogladem, ale to wiele wyjasnia.

    TA

  • 140. Data: 2009-07-02 14:09:10
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > A Windowsa 98SE albo 95 postawisz na iPhonie? A na PPC się da.
    > ;)

    Na Symbianie też można :)