  • 11. Data: 2012-09-25 09:48:01
    Temat: Re: iPhone 5 - scratchgate
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-25 09:40, Chris wrote:
    > astro nabazgral(a):

    >>> http://applefobia.blox.pl/2012/09/A-jednak-to-prawda
    -amelinium-ni

    > Tylko ze tel nie jest od rzucania tylko do rozmawiania :)

    Malo razy widziales laseczke, ktorej wypada telefon z reki? ;]
    Ostatnio widzialem taka z laptopem, zakupami i telefonem, przez
    ktory rozmawiala. Krotko to trwalo bo za chwile telefon polecial
    na beton.

  • 12. Data: 2012-09-25 10:06:50
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgral(a):

> [...]
    > Ostatnio widzialem taka z laptopem, zakupami i telefonem, przez
    > ktory rozmawiala. Krotko to trwalo bo za chwile telefon polecial

    Oprócz swojego który latal mi z róznych miejsc ale raczej stacjonarnych typu
    z szafki spadl :) to powiem ze nie widzialem zeby komus przy rozmowie upadl
    telfon na glebe.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 13. Data: 2012-09-25 17:53:55
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
> [...]
    > Ostatnio widzialem taka z laptopem, zakupami i telefonem, przez
    > ktory rozmawiala. Krotko to trwalo bo za chwile telefon polecial

    Telefony niestety lubią wypaść z ręki, niestety. Nie tylko laseczkom :)

    Ale jak się o telefon dba, nie nosi w tej samej kieszeni co pęk kluczy lub
    kamienie :) to telefon służy długo nieporysowany.

  • 14. Data: 2012-09-25 18:10:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    atm wrote:
    > No nie moze byc, zeby Apple czegos nie skopal w swojej doskonalosci ;]
    > Pamietasz Pszemol jak sie martwiles na zapas, ze Lumie 800
    > beda sie strasznie rysowac? Nie wiem co prawda z jakiego powodu jesli
    > sa wykonane z jednobarwnego tworzywa...Czas to zreszta powierdzil i
    > jedyne co sie rysuje to sreberko wokol obiektywu aparatu.
    > Apple podjal sie wykonania niewykonalnego zadania i sa juz pierwsze
    > efekty:
    > http://applefobia.blox.pl/2012/09/A-jednak-to-prawda
    -amelinium-nie-da-sie-pomalowac.html

    teraz jak ci z czegos zlezie farba to mozesz sie spodziewac pozwu od Apple o
    naruszenie ich praw autorskich.