  • 21. Data: 2011-11-12 19:22:47
    Temat: Re: iOS
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-11-12 20:00, Waldek Godel wrote:

    > To zależy jaka dzielnia. Są takie, że iPoo to obciach i żenada. I to wcale
    > nie jest Pierdziszew Górny.
    > Czasem znacznie większe poważanie mają Blackberry.

    to prawda ;]
    http://www.sfora.pl/Facebook-i-Blackberry-tylko-dla-
    prostytutek-a29032

  • 22. Data: 2011-11-12 19:23:26
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 12 11 2011 20:11, Piotr M pisze:

    > Wiesz co Ci powiem? Zarówno te dzielnie co iPhone robi wrażenie, jak i
    > te na których Blackberry ma poważanie, także na innych co Samsung czy
    > HTC jakaś patelnia robi respekt, jest ważna tylko nielicznych, reszta to
    > zdrowi ludzie :)

    Jeszcze nie załapałeś że to ironia była?
    Nie napinaj się jak iPshemol, więcej luzu :-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 23. Data: 2011-11-12 19:32:34
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 12 11 2011 20:00, Waldek Godel pisze:

    > To zależy jaka dzielnia.

    Od zawsze jedna z najgorszych w Łodzi, Stare Polesie :-)

    > Są takie, że iPoo to obciach i żenada. I to wcale
    > nie jest Pierdziszew Górny.
    > Czasem znacznie większe poważanie mają Blackberry.

    Blackberry zrobisz lans przez wyłożenie?
    No i zepsułeś mi statsy :-/ A taka była nadzieja na +10 do szacunu na
    dzielni :-)

  • 24. Data: 2011-11-12 21:15:33
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-12 20:32, ALEX pisze:

    > Od zawsze jedna z najgorszych w Łodzi, Stare Polesie :-)

    > Blackberry zrobisz lans przez wyłożenie?
    > No i zepsułeś mi statsy :-/ A taka była nadzieja na +10 do szacunu na
    > dzielni :-)

    Eeee tam, ja dzieki HTC mam +5 do wzwodu i +10 do lansu jak zapuszcze
    "król disco" ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 25. Data: 2011-11-12 22:15:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m0rt1" <mortician[REM.ME]@mud.pl> wrote in message
> [...]
    >>> wszystkim (bez wyjątków) - poza wadami - dostrzegam i wykorzystuje

    > Korzystanie z newsów nie zawsze polega na odpowiadaniu. Czasem tez sie
    > dopisuje do czyjejś wypowiedzi. Jeśli nie udalo Ci sie pochwycic sensu
    > mojej wypowiedzi - cóż - przykro mi, bo co wiecej moge dodac?...
    > Last time EOT

    No ale właśnie ja dostrzegam i wady i zalety. Dlaczego pijesz do mnie?

  • 26. Data: 2011-11-15 13:29:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > estetyczniejsze i bardziej wyrafinowane od typowych, powiedzmy "pctowych"

    Jak sie mierzy estetyke i rafinacje kabelkow?