  • 1. Data: 2012-04-02 17:14:43
    Temat: i jest wyrok. Szybciutko jakoś
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/poznan/4-lata-w
    iezienia-dla-sprawcy-smiertelnego-wypadku-,1,5079203
    ,region-wiadomosc.html

    http://tiny.pl/hpc33

  • 2. Data: 2012-04-02 17:44:38
    Temat: Re: i jest wyrok. Szybciutko jakoś
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/04/2012 16:14, megrims wrote:
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/poznan/4-lata-w
    iezienia-dla-sprawcy-smiertelnego-wypadku-,1,5079203
    ,region-wiadomosc.html

    > http://tiny.pl/hpc33

    Bo to Kowalski, a nie inny Ziętarski.

    Ukradnij batonik w sklepie a nasrasz sobie w papierach na kilka lat,
    zrób przewał na jakiś stadion - ciesz się jachtem i willą.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2012-04-02 18:05:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Ukradnij batonik w sklepie a nasrasz sobie w papierach na kilka lat,
    >zrób przewał na jakiś stadion - ciesz się jachtem i willą.

    Odnosnie wypadkow to sie mylisz - z reguly trwa to dlugo i wyrok jest
    w zawiasach, nie trzeba sie nazywac Zientarski czy Jedrzejczak.

    Adwokat d*, albo bylo zdrowo ponad 100km/h ..

    J.

  • 4. Data: 2012-04-02 18:05:38
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 02.04.2012 kamil <k...@s...com> napisał/a:
> [...]
    >
    > Ukradnij batonik w sklepie a nasrasz sobie w papierach na kilka lat,
    > zrób przewał na jakiś stadion - ciesz się jachtem i willą.

    Zieew:

    "W trakcie rozprawy adwokat Marka C. poinformował, że jego klient chce
    dobrowolnie poddać się karze. "

    Krzysiek Kiełczewski

  • 5. Data: 2012-04-02 19:23:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F

    > Odnosnie wypadkow to sie mylisz - z reguly trwa to dlugo i wyrok jest w
    > zawiasach, nie trzeba sie nazywac Zientarski czy Jedrzejczak.
    >
    > Adwokat d*, albo bylo zdrowo ponad 100km/h ..

    No właśnie, bo wyrok trudno by było nazwać niskim, gdyby zapadł w
    normalnym toku postępowania, a skoro sprawca sam o taki poprosił... to
    jest to co najmniej dziwne.

  • 6. Data: 2012-04-02 20:47:45
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnjnjjes.7k0.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...
    > "W trakcie rozprawy adwokat Marka C. poinformował, że jego klient chce
    > dobrowolnie poddać się karze. "

    A po co ma się chłop męczyć i po sądach włóczyć. Trzas pras, szybko do
    paki, i cztery lata zlecą jak z bicza. Popracuje sobie w kiciu, odłoży
    trochę kasy, a tak musiałby dać papudze zarobić i brać kredyty na kolejne
    sprawy. Facet wiedział czego chce.

    Marek

  • 7. Data: 2012-04-02 23:51:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On 02 Apr 2012 17:23:01 GMT, to wrote:

    > begin J.F

    > No właśnie, bo wyrok trudno by było nazwać niskim, gdyby zapadł w
    > normalnym toku postępowania, a skoro sprawca sam o taki poprosił... to
    > jest to co najmniej dziwne.

    Normalnie w takich wypadkach są raczej zawiasy (pomijając alkohol czy
    recydywę).
    Wydaje mi się że mogło tu być tak, że sprawca na tyle poczuwa się do winy,
    że po prostu sam chciał iść do pudła - na zasadzie że jak posiedzi, to i
    jemu będzie lepiej, rodzinom może będzie trochę lżej itp. itd...

  • 8. Data: 2012-04-03 11:22:31
    Temat: Re: i jest wyrok. Szybciutko jako?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/04/2012 18:23, to wrote:
    > begin J.F

    > No właśnie, bo wyrok trudno by było nazwać niskim, gdyby zapadł w
    > normalnym toku postępowania, a skoro sprawca sam o taki poprosił... to
    > jest to co najmniej dziwne.

    Poprosił, bo pewnie miał świadomość że nie uda się całymi latami
    wymigiwać z powodu sraczki i udupią go dla przykładu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2012-04-03 12:49:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 02/04/2012 18:23, to wrote:
    > begin J.F

    >Poprosił, bo pewnie miał świadomość że nie uda się całymi latami
    >wymigiwać z powodu sraczki i udupią go dla przykładu.

    I w ramach tego udupienia dostanie 3 lata w zawiasach, albo wyjatkowo
    ciezko dwa do odsiadki.
    Niby kodeks przewiduje do 8 lat, ale tyle to nawet nietrzezwym nie
    daja.

    Cos tam musialo byc ... prawdziwy katolik i pokute chce odprawic, o
    alkoholu by chyba napisali, wiec moze jakis niewyrazny test
    narkotykowy, nieetyczny adwokat, rodzina poszkodowanych obiecala ze
    jak wyjdzie to go zabija ...

    J.

  • 10. Data: 2012-04-03 14:20:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/04/2012 11:49, J.F wrote:

> [...]
    > alkoholu by chyba napisali, wiec moze jakis niewyrazny test narkotykowy,
    > nieetyczny adwokat, rodzina poszkodowanych obiecala ze jak wyjdzie to go

    Blabla, pierdupierdu. Jak na razie Ziętarski nawet tych 3 lat w
    zawiasach nie dostał, więc twoj argument jest inwalidą.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net