  • 1. Data: 2011-10-02 20:12:21
    Temat: html validator firefox
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    Czy Ktoś używa wtyczki hml validator dla firefoxa?
    Bo u mnie (wydaje mi się, że sam z siebie) przestał sprawdzać strony
    automatycznie. Muszę wchodzić w ->zaawansowane_>sprawdź ponownie, żeby
    coś z siebie wypluł. No i nie wiem czemu.

  • 2. Data: 2011-10-02 20:36:08
    Temat: Re: html validator firefox
    Od: ramblinman <%nick%@gazeta.pl>

    W dniu 2011-10-02 22:12, mokpl pisze:
> [...]
    > automatycznie. Muszę wchodzić w ->zaawansowane_>sprawdź ponownie, żeby
    > coś z siebie wypluł. No i nie wiem czemu.

    Właśnie sprawdziłem i działało. Potem zainstalowała się aktualizacja
    Firefoxa (6.0.1 -> 6.0.2) i przestało. Po chwili wysypał się całkowicie.
    Wszedłem do menedżera dodatków i kazałem mu wyszukać aktualizację dla
    validatora. Rzeczywiście była. I znowu śmiga :)

    Pzdr.,
    Rafał

  • 3. Data: 2011-10-03 06:56:41
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 02-10-2011 22:12 mokpl napisał:
> [...]
    > automatycznie. Muszę wchodzić w ->zaawansowane_>sprawdź ponownie, żeby
    > coś z siebie wypluł. No i nie wiem czemu.

    Miałem z tym podobne problemy. Czasami nie sprawdzało stron z automatu.
    Ostatnio przerzuciłem się na Total Validator, chociaż on łączy się ze
    sprawdzaną stroną kolejnym połączeniem i jeśli strona wymaga logowania,
    to najczęściej sprawdza nie tę stronę, którą chcesz ;)
    Sprawdza za to kompatybilność strony z wymogami WCAG (ułatwienia dostępu).

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 4. Data: 2011-10-03 16:56:33
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    W dniu 2011-10-02 22:36, ramblinman pisze:

> [...]
    > Wszedłem do menedżera dodatków i kazałem mu wyszukać aktualizację dla
    > validatora. Rzeczywiście była. I znowu śmiga :)

    A jak wyszukać tą aktualizację?
    Bo jak wchodzę w dodatki, to przy tym dziadostwie mam tylko opcje (tu
    tego nie widzę), wyłącz i usuń. Ni ma update.

  • 5. Data: 2011-10-03 16:57:31
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    W dniu 2011-10-03 08:56, Wojtek Gapiński pisze:

> [...]
    > to najczęściej sprawdza nie tę stronę, którą chcesz ;)
    > Sprawdza za to kompatybilność strony z wymogami WCAG (ułatwienia dostępu).

    No troszkę lipa z tym przeładowaniem, ale potestuję. Tamten był ok,
    dokóki faktycznie działał.

  • 6. Data: 2011-10-03 17:06:33
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    poniedziałek, 3 października 2011 18:56 wielka mądrość na czytelników
    pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) mokpl:

    > A jak wyszukać tą aktualizację?

    U mnie w Firefoksie 6.0.2 w karcie z dodatkami (Narzędzia -> Dodatki,
    Ctrl+Shift+A), w części z Rozszerzeniami, w górnej części jest ikonka klucza
    (obok wyszukiwarki). Po jej kliknięciu pojawia się lista, na której znajduje
    się pozycja ,,Znajdź aktualizacje". Dalej już powinieneś sobie poradzić ;) .

    Przy czym raz że to starsza wersja Firefoksa, dwa że to wersja na Linuksa
    (która nie ma tego nowego interfejsu, wprowadzonego chyba w 4.0).
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 7. Data: 2011-10-03 18:44:45
    Od: ramblinman <%nick%@gazeta.pl>

    W dniu 2011-10-03 19:06, Mirosław Zalewski pisze:
> [...]
    >
    > Przy czym raz że to starsza wersja Firefoksa, dwa że to wersja na Linuksa
    > (która nie ma tego nowego interfejsu, wprowadzonego chyba w 4.0).

    Można też kliknąć prawym na konkretny dodatek i kliknąć "Znajdź
    aktualizacje".

  • 8. Data: 2011-10-03 19:35:45
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2011-10-03 18:56, mokpl pisze:

    > A jak wyszukać tą aktualizację?
    > Bo jak wchodzę w dodatki, to przy tym dziadostwie mam tylko opcje (tu
    > tego nie widzę), wyłącz i usuń. Ni ma update.

    Prawoklik na pasku dodatku (nie przycisku), "O tym dodatku", strona
    domowa -> http://users.skynet.be/mgueury/mozilla/ i wybierasz według
    aktualnie posiadanej wersji Firefoxa. Faktycznie, od kilku wersji tego
    dodatku jest problem z automatyczną aktualizacją.

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 9. Data: 2011-10-04 13:57:05
    Od: olo <o...@n...com>

    W dniu 03.10.2011 19:06, Mirosław Zalewski pisze:
> [...]
    >
    > Przy czym raz że to starsza wersja Firefoksa, dwa że to wersja na Linuksa
    > (która nie ma tego nowego interfejsu, wprowadzonego chyba w 4.0).

    a możesz mi powiedzieć skąd masz wersję na firefoxa > 4 na linuxa?

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    http://en.webtrunki.pl - beers, wines, vodkas, your own products

  • 10. Data: 2011-10-04 14:06:25
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2011-10-04 15:57, olo pisze:
    > a możesz mi powiedzieć skąd masz wersję na firefoxa > 4 na linuxa?

    apt-get upgrade? ;]
    U mnie na Ubuntu (11.04) wbił Firefox w wersji 7.0.1

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";