  • 1. Data: 2011-10-05 11:18:00
    Temat: Chrome - jak wyłączyć jego włąsny "cleartype"
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Czy ktoś wie, jak wyłączyć w Chorme (konkretnie mam v. 16.x) ingerencję w wygląd
    czcionek na ekranie? W systemie mam wyłączony ClearType, bo tak wolę, ale Chrome
    ma własny "cleartype" (nie wiem po jaką cholerę) i nie znajduję opcji wyłączenia
    go.

    W ogóle o co chodzi z tymi galopującymi zmianami numerów wersji? Chrome to chyba
    zaraz będzie miał 3-cyfrowe. Ale i FF zwariował - przez lata były wersje 3.x.x i
    było dobrze, potem nagle długo oczekiwana 4.0, ale zaraz 5, 6, 7... Obłęd...

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2011-10-07 08:11:04
    Temat: Re: Chrome - jak wyłączyć jego włąsny "cleartype"
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    W dniu 2011-10-05 13:18, Latet pisze:
> [...]
    > to chyba zaraz będzie miał 3-cyfrowe. Ale i FF zwariował - przez lata
    > były wersje 3.x.x i było dobrze, potem nagle długo oczekiwana 4.0, ale

    Jest projekt, żeby w ogóle ukryć wersje dla użytkownika. W "about"
    będziesz miał tylko: "Masz aktualną wersję".

    artur