  • 21. Data: 2010-08-11 06:16:42
    Temat: Re: hp 1200 vs 1100 vs 4000
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Yakhub <y...@g...pl> wrote:

    > Każdy robi, jak uważa - wszystko jest kwestią gustu. Jednak wydaje mi się
    > po prostu, że drukarka która już dzisiaj ma za sobą ~10 lat i nie wiadomo
    > ile tysięcy stron za sobą już nie będzie taka "nie do zdarcia"...

    Przez zakupem można poprosić sprzedawcę o wydruk strony diagnostycznej, tam jest
    licznik wydrukowanych stron.

    Z doświadczenia podam, że HP LaserJet serii 2100 i 2200 po wydruku ponad 160tys stron
    radzą sobie doskonale, bez śladu zużycia.

    --
    gs

  • 22. Data: 2010-08-11 06:18:49
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:

    > Hmmm. Co patrzę na jakieś nowsze konstrukcje, to LPT na nich widuję
    > cholernie rzadko.

    Komputery HP oparte na intelu dc7600, dc7700, dc7800, dc7900, dc8000 i pewnie kolejne
    mają gniazda COM i LPT by default.

    --
    gs

  • 23. Data: 2010-08-11 06:30:38
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Nie znam 4000 z dwu pozostałych polecał bym 1200 bo ma dwa
    > wejścia, klasyczne gniazdo LPT i USB. Jak kiedyś zmienisz
    > komputer będzie jak znalazł, w nowych płytach ostatnio nie
    > montują gniazd LPT i COM.

    A może HP LaserJet 2200DN
    Sam mam taką z demobilu.

    - Ma łącza: LPT, USB, Ethernet, IrDa
    - Drukuje 18 stron A4 na minutę,
    - Ma wbudowany PostScript Level 2
    - 1200x1200 dpi
    - Drukuje w dwustronnie dupleksie,
    - Nie wymaga długotrwałęgo nagrzewania,
    - Sterowniki wbudowane w Windows (przy podłączaniu
    przez USB z różnych laptopów brak instalacji to
    duża zaleta)

    Licznik mojej pokazuje 151105 stron i działa
    absolutnie bez zarzutu i inne tego typu z którymi
    mam do czynienia działają również bezproblemowo do dziś

    Na allegro chodzą w okolicy 300zł z nowym tonerem.

    --
    gs

  • 24. Data: 2010-08-11 06:45:04
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    Grzegorz S pisze:

> [...]
    stron
    > radzą sobie doskonale, bez śladu zużycia.

    Ja mam w domu HP LJ1100 z licznikiem ponad 300 tyś. kopii i działa
    doskonale. Toner sobie dosypuje sam, dokupiłem do niej za 20 PLN na
    alledrogo printserwer oryginalny HP i działa przez sieć jak talalala. Od
    czasu do czasu trzeba wymienić w niej rolkę i separator. Problemu z
    folia na grzałce jeszcze nie miałem, ale jak się drukuje na papierze bez
    zszywek czy innych spinaczy to nie ma prawa się ta folia uszkodzić :)
    Fakt że drukarka jest wolna jak muł, ale na domowe potrzeby sprawuje się
    zarąbiście i co najważniejsze zajmuje mało miejsca na biurku. Moją
    inżynierkę i magisterkę wydrukowała bez problemu w paru kopiach, fakt że
    trwało to długo, ale dała radę bez problemu

  • 25. Data: 2010-08-11 07:37:24
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 18:10:54 +0100, Michal Lukasik napisał(a):

    > Bo faktycznie rzadko jest na panelu ATX. W większości przypadków jest
    > złącze na płycie, do którego trzeba podpiąć śledzia (jak za starych,
    > dobrych czasów ;D).
    > Jak dotąd nie spotkałem się z MB, która niemiałaby LPT wcale.

    Pierwsza z brzegu - DFI LanParty DK P45-T2RS, którą od dwóch lat używam
    (więc wcale nie taki najnowszy model) - wyprowadzenie na COM jest, na LPT
    już brak. W służbowym kompie mam starszy model P35-T2RS - wyprowadzenia dla
    LPT również nie ma.

    [ You only have to understand something if it needs an explanation. ]
    [ ("House M.D. 5e01 Dying Changes Everything") ]

  • 26. Data: 2010-08-11 08:43:03
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Pierwsza z brzegu - DFI LanParty DK P45-T2RS, którą od dwóch lat
    > używam (więc wcale nie taki najnowszy model) - wyprowadzenie na COM
    > jest, na LPT już brak.

    można wsadzić coś takiego:

    http://allegro.pl/item1168747098_kontroler_unitek_pc
    i_lpt_parallel_fvat.html

    tylko zaraz się zacznie problem z coraz mniejszą ilością slotów PCI na
    płytach ;-)

    --
    Azarien

  • 27. Data: 2010-08-11 11:56:02
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    > A może HP LaserJet 2200DN
    > Sam mam taką z demobilu.

    Dobry pomysł. Poczytałem i wygląda na to, że jest prawie tak
    niezniszczalna jak HP 4000. Szybki wydruk, USB, tanie i duże tonery.

    Rozumiem, że wersja 2200N nie różni się niczym od 2200DN prócz braku
    printservera?
    Akurat 2200N mam dość tanio pod domem:
    http://allegro.pl/item1179567088_drukarki_laserowe_h
    p_2200d_najlepsze_do_domu.html
    ...a drukowania po sieci nie potrzebuję.

    Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć egz. z małym przebiegiem. Jakby nie
    patrzeć, to sprzęt zgarnięty z firm/instytucji.

    --
    eost.

  • 28. Data: 2010-08-11 12:28:06
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 13:56:02 +0200, eost napisał(a):

> [...]
    > http://allegro.pl/item1179567088_drukarki_laserowe_h
    p_2200d_najlepsze_do_domu.html
    > ...a drukowania po sieci nie potrzebuję.

    Teraz to już sam się zakręciłeś :)

    Ogólnie rzecz biorąc, w większości drukarek obowiązuje zasada:
    - literka D = Duplex
    - literka N = Network

    --
    Yakhub

  • 29. Data: 2010-08-11 12:53:59
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    > Teraz to już sam się zakręciłeś :)

    No tak, pisząc "2200N" miałem na myśli "2200D". Czyli Duplex - tak,
    Network - nie ;)

    --
    eost.

  • 30. Data: 2010-08-11 13:01:07
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> wrote:

> [...]

    > Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć egz. z małym przebiegiem. Jakby nie
    > patrzeć, to sprzęt zgarnięty z firm/instytucji.

    Wersja D jest z dupleksem, wersja N z siecią.
    Każ sobie wydrukować stronę z przebiegiem (przytrzymaj oba przyciski na drukarce
    przez chwilę)
    A kartę sieciową (zwaną tutaj JetDirect Print server) możesz sobie potem dokupić
    i zainstalować w 5 minut.
    Ale kosztuje on pewnie z 60-70zł używany.

    Na pewno nie potrzebujesz obsługi sieci? To wygodna sprawa.

    --
    gs