  • 41. Data: 2010-08-12 14:14:51
    Temat: Re: hp 1200 vs 1100 vs 4000
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-12 14:51, Grzegorz S pisze:

    > Z LJ5L mi nie działało, od tego czasu leży i się kurzy w piwnicy.
    > Podobno niektóre adaptery działają, ale ja miałem kilka i nie działał
    > mi żaden. Może Tobie się uda.

    A pomyślałes o tym, że do tego adaptera trzeba zainstalować sterownik?
    Powinien być dostarczony na płytce.

    --
    animka

  • 42. Data: 2010-08-12 20:59:07
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

    > A pomyślałes o tym, że do tego adaptera trzeba zainstalować sterownik?
    > Powinien być dostarczony na płytce.

    Ja w przeciwieństwie do Ciebie myślę :-)

    Jak bym miał windows 98 to może i bym coś z tej płytki instalował.
    W XP i wyższych nie ma takiej potrzeby.

    W sumie nie próbowałem tego ustrojstwa na Windows 7, jutro podepnę
    i sprawdzę o ile w ogóle ten LPT na USB znajdę.

    --
    gs

  • 43. Data: 2010-08-12 22:50:07
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 20:59:07 +0000 (UTC), Grzegorz S napisał(a):

> [...]
    >
    > W sumie nie próbowałem tego ustrojstwa na Windows 7, jutro podepnę
    > i sprawdzę o ile w ogóle ten LPT na USB znajdę.

    Grzesiu... Jak mogłeś. Jak w ogóle śmiałeś kompetencje Animki podważyć? Nie
    wiedziałeś, że nawet dla obudowy potrzeba instalacji odpowiednich driverów?

    [ Bo z kobietami drodzy panowie to trzeba krótko! Najdłużej trzy lata. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 44. Data: 2010-08-14 01:27:09
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 11.8.2010, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Bardziej budżetowe - powiedzmy "biurowe" modele?

    Różnie. W domu używam GA-EP45T-USB3P i GA-P35E-DS3R v.1 z LPT na panelu
    ATX, v.2 ma już go na śledziu.
    W tyrce kilka różnych w przeważającej większości miniATX z grafiką na
    płycie.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/

  • 45. Data: 2010-08-14 19:40:01
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 14 Aug 2010 02:27:09 +0100, Michal Lukasik napisał(a):

    > Różnie. W domu używam GA-EP45T-USB3P i GA-P35E-DS3R v.1 z LPT na panelu
    > ATX, v.2 ma już go na śledziu.
    > W tyrce kilka różnych w przeważającej większości miniATX z grafiką na
    > płycie.

    To ja trochę w innych rejonach się jednak "obracam" i głównie sprawdzam
    płyty mocniej przeznaczone dla graczy / podkręcaczy. Tam o LPT (czy to
    wbudowany czy na śledziu) jest dość trudno.

    [ You only have to understand something if it needs an explanation. ]
    [ ("House M.D. 5e01 Dying Changes Everything") ]