    From: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: honda XR 400 Rebus z zaworami
    Date: Wed, 25 Mar 2009 19:12:21 +0100

    Pacjent: Honda XR 400 rok 96
    zabieg:
    wymiana tłoka, szlif, dotarte zawory

    Sprawa wygląda tak, że jak ustawie zawory ( ssące 0,10 i wydech 0,12 ) moto
    nie pali
    Ja ustawie luz rzędu 4mm!!!!!!!!!!! na jednym wydechu który jest przy
    dekompresatorze motor pali od strzału ale hałasuje dzwigienka która wtedy
    mocno napierdziela , zkasowanie luzu do połowy czyli na 2mm - moto już nie
    pali
    ( przy tak dużym luzie zawór pracuje ale penie w mniejszym zakresie- pisze
    żeby ktoś nie myślał że przy zamkniętym jednym wydechu dopiero pali )

    Ktoś ma jakieś pomysł bo ja już wymiękam, zajęło mi dwa dni żeby dojść że
    przy takim luzie motor odpali

    pozdrawiam
    rafał
    450exc