  • Data: 2009-03-25 21:16:29
    Temat: Re: honda XR 400 Rebus z zaworami
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > o to jest jakiś trop wiec kolejna rozbiórka:(
    > silikonu zero, tam są uszczelki blaszane

    Jak dobrze kojarze pod walkiem rozzrzadu (tam gdzie jest te sprzegielko
    jednokierunkowe dekompresatora osadzone na walku) pod tym sprzegielkiem jest
    w glowicy otwor i tam taki "dzyndzel"/tloczek ze sprezynka (ze 3-4mm
    srednicy) jak cisnienia nie ma sprezynka wypycha "dzyndzel" i sprzegielko
    nie obraca sie i podtrzymuje zawor. Jak zlapie cisnienie wciaga "dzyndzel -
    sprzegielko obraca sie i dekompresator odpuszcza - wydaje mi sie ze tak to
    mniej widcej dziala ;)
    Pzdr
    PanAdol