  • 1. Data: 2012-07-18 22:13:57
    Temat: Czy wpis w mapach Google podlega pozycjonowaniu?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Pytanie jak w temacie. Jeśli da się to wykonać, to jakim sposobem, co
    podlega aktualizacji (bo przecież serwisu WWW tu nie ma)? Mam na myśli
    przede wszystkim kolejność w sekcji lokalizacji w naturalnych wynikach
    wyszukiwania.

  • 2. Data: 2012-07-19 14:30:55
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Wed, 18 Jul 2012 22:13:57 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > podlega aktualizacji (bo przecież serwisu WWW tu nie ma)? Mam na myśli
    > przede wszystkim kolejność w sekcji lokalizacji w naturalnych wynikach

    "Pozycjonowanie" w mapsach, na amatorskim poziomie możesz zrealizować
    uzupełniając po prostu maksymalnie dużo informacji dot. firmy. Zrób/znajdź
    10 fotek i dorzuć, rozpisz ładnie zakres usług, godziny otwarcia itd.

    Nie wiem jak to teraz funkcjonuje (bardzo dynamiczny produkt), ale swego
    czasu bardziej zaufane były telefony stacjonarne niż komórki - jeśli możesz
    wybrać, dodaj taki telefon jako główny.

    Do tego jeszcze są czynniki trudne w kontrolowaniu, np. im więcej firm
    zarejestrowanych jest pod jednym adresem, tym gorzej (np. biurowiec). Im
    dalej od centrum miasta też jest nieco gorzej. Ale to są tylko czynniki, do
    tego trudno nad nimi panować, więc rozbuduj wizytówkę maksymalnie i nakłoń
    paru aktywnych (konta Google) znajomych, żeby dali oceny miejsca i coś
    powinno to dać.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net