  • 11. Data: 2009-12-15 14:48:37
    Temat: Re: guru
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Kokos pisze:
    > Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    >
    > tylko kilka osób spośród tylu na grupie ma jakiegoś "mistrza"?
    > pewnie większość uważa że nie ma tkaich dobrych jak on sam:)

    Może po prostu głupio się przyznać przed samym sobą że ktoś wyznaczył
    nieosiągalny poziom ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 12. Data: 2009-12-15 16:18:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    quent pisze:
    > Ale masz chyba jakiegos ulubionego fotografa. Nie musisz sie od razu do
    > niego modlic ;-)

    Tak szczerze to lubię sobie wchodzić na np. deviantart i to jest
    właściwie ''nazwisko''. Nie mam jakiś ulubionych fotografów, mógłbym tu
    powymieniać wielu, ale i kolejność przypadkowa, i ''zasłużoność'' czy
    też stosunek dobrych prac do niedobrych również.
    Inaczej jest już np. w muzyce. Tam jeśli ktoś jest dobry to raczej nie
    ma wyjątkowo słabych pomysłów.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2009-12-15 19:28:47
    Od: Jakub Roguski <_adres_@_stopka_._postu_.pl>

    Kokos pisze:
    > Kazdy kto powa?nie interesuje sie fotografi?, ma swojego guru.. lub co
    > najmniej zna z nazwiska takiego fotografa,
    > którego zdjecia podobaj? sie i s? takie jakie chcia?by umieae robiae:)
    > Jakie s? wasze "idea?y"?

    Nie jestem pewien, czy gadanie do kokosa nie podpada pod leczenie
    przymusowe, ale jak mogę gadać do siebie, to do kokosa pewnie też - a co
    mi tam...

    Moje typy to Jan Bułhak, Awit Schubert, Edward Hartwig, Paweł
    Pierściński, Ansel Adams, John Sexton, Edward Weston, John Szarkowski.

    Jakub Roguski

    http://www.roguski.eu

  • 14. Data: 2009-12-15 19:41:51
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Tue, 15 Dec 2009 09:29:27 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Rzecze Kokos:

    > XXYY i JK

    A jednak koledzy ;).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 15. Data: 2009-12-15 23:57:06
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    Jakub Roguski wrote:
    > Nie jestem pewien, czy gadanie do kokosa nie podpada pod leczenie
    > przymusowe, ale jak mogę gadać do siebie, to do kokosa pewnie też - a co
    > mi tam...

    Dobry i wbrew pozorom - pozytywny tekst! ;)

    Nawiasem mówiąc - oglądałem ostatnio Twoją galerię.
    Bardzo podobała mi się seria "Czarno-białe".
    Zupełnie nie rozumiem serii "Abstrakcje ".
    Bardzo lubię klimaty w stylu:

    http://www.roguski.eu/components/com_joomgallery/img
    _originals/bieszczady_9/bieszczady_8_20081030_194941
    7591.jpg

    Gratuluję! :)

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 16. Data: 2009-12-16 00:28:40
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Kokos" napisał
    > Kazdy kto poważnie interesuje się fotografią, ma swojego guru.. lub co
    > najmniej zna z nazwiska takiego fotografa,
    > którego zdjecia podobają się i są takie jakie chciałby umieć robić:)
    > Jakie są wasze "ideały"?

    Kokos.
    A potem długo, długo nikt.

    adam

  • 17. Data: 2009-12-16 08:14:44
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4b2829b8$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Kokos" napisał
    >
    > Kokos.
    > A potem długo, długo nikt.

    a które moje zdjęcie najbardziej do Ciebie przemawia i Cię inspiruje?:)

  • 18. Data: 2009-12-16 08:22:58
    Od: ps <p...@g...pl>

    Kokos pisze:
    (..)
    > a które moje zdjęcie najbardziej do Ciebie przemawia i Cię inspiruje?:)

    Mnie najbardziej inspiruje i przemawia do mnie ... które? Czterdzieste
    i czwarte! :)

  • 19. Data: 2009-12-16 08:29:46
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Inaczej jest już np. w muzyce. Tam jeśli ktoś jest dobry to raczej nie ma
    > wyjątkowo słabych pomysłów.

    Chyba, ze sie taki ktos (Cornell) spiknie z Timbalandem ;-)

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 20. Data: 2009-12-16 08:35:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    quent pisze:
    > Chyba, ze sie taki ktos (Cornell) spiknie z Timbalandem ;-)

    Ze spikania czasem nic dobrego nie wychodzi :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gdy w towarzystwie chcę zabłysnąć, mówię: ''lorem ipsum dolor sit amet''/