  • 1. Data: 2011-06-02 19:01:45
    Temat: grupa wybiera auto
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    do 8k pln
    kombi ew większy sedan, benzyna do 2.2 lub ciut wyżej, diesle odpadają z
    wiadomych względów. Co polecacie?

  • 2. Data: 2011-06-02 19:32:26
    Temat: Odp: grupa wybiera auto
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości
    > do 8k pln
    > kombi ew większy sedan, benzyna do 2.2 lub ciut wyżej, diesle odpadają z
    > wiadomych względów. Co polecacie?

    Standardowa odpowiedź: W świecie rzęchów marka nie gra roli. Szukaj
    egzemplarza dowolnej marki, spełniającego oczekiwania.
    Auto o podanych przez ciebie wytycznych jest mnóstwo.
    Np: BMW , Audi ,..., auta na F,

  • 3. Data: 2011-06-02 20:11:49
    Temat: Re: grupa wybiera auto
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Standardowa odpowiedź: W świecie rzęchów marka nie gra roli. Szukaj
    > egzemplarza dowolnej marki, spełniającego oczekiwania.
    > Auto o podanych przez ciebie wytycznych jest mnóstwo.
    > Np: BMW , Audi ,..., auta na F,

    w swiecie rzechow marka ma SZCZEGOLNE znaczenie
    -ceny czesci
    -dostepnosc (!) czesci
    -dostepnosc szrotow z danymi modelami

    ogolnie: oplaca sie kupowac auta ktorych jezdzi mnostwo (wszystkie popularne
    modele).

  • 4. Data: 2011-06-02 21:21:04
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Diabełson"

    > do 8k pln
    > kombi ew większy sedan, benzyna do 2.2 lub ciut wyżej, diesle odpadają
    > z wiadomych względów. Co polecacie?

    Pewnie jestem już nudny :)
    Astra II

  • 5. Data: 2011-06-02 22:15:49
    Od: "Mirek P." <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-02 19:01, Diabełson pisze:
    > do 8k pln
    > kombi ew większy sedan, benzyna do 2.2 lub ciut wyżej, diesle odpadają z
    > wiadomych względów. Co polecacie?

    Vectra B 2.5 V6

  • 6. Data: 2011-06-02 22:31:47
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    > Nubira.
    > Za te pieniądze będzie ok. ośmioletnia, z klimą. Wygodne, i da się znaleźć
    > taką pokapeluszniczą.

    Rozglądałem się ostatnio - ruda zaczyna je strasznie żreć, zresztą
    jak wszystkie >10 letnie daewoo (wykluczam auta faktycznie
    wypieszczone i pozabezpieczane, ale te często bardzo trudno
    znaleźć).

    Pzdr
    Paweł

  • 7. Data: 2011-06-02 22:33:06
    Od: maciek <a...@g...pl>

    --
    Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie
    skupienia. - A. Einstein

  • 8. Data: 2011-06-02 22:44:33
    Od: "srnietana" <d...@d...nu.ll>

    > do 8k pln
    > kombi ew większy sedan, benzyna do 2.2 lub ciut wyżej, diesle odpadają

    406 z XU10 (2.0 16v)

  • 9. Data: 2011-06-02 22:53:56
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:is8jp4$d2i$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > w swiecie rzechow marka ma SZCZEGOLNE znaczenie
    > -dostepnosc szrotow z danymi modelami
    > ogolnie: oplaca sie kupowac auta ktorych jezdzi mnostwo (wszystkie
    > popularne modele).

    Czyli wybieramy z milionow egzemplarzy. Bardzo łatwy wybór. Wystarczy skupić
    się tylko na popularnych markach ~ 50, albo zawęzić do dwóch montowanych w
    Polsce: Fiat i Opel :-)

  • 10. Data: 2011-06-03 05:41:13
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-06-02 19:32, f pisze:

> [...]
    > egzemplarza dowolnej marki, spełniającego oczekiwania.
    > Auto o podanych przez ciebie wytycznych jest mnóstwo.

    myślę, że świat rzęchów nie ogranicza się do 8k pln, granica przebiega
    gdzieś ok 12, dlatego lepiej kupić coś tańszego i włożyć nawet parę tysi
    niż droższego a i tak trza koło tego robić :]