  • 1. Data: 2009-06-23 07:40:56
    Temat: mBank Mobile - dla procowników 19gr/min do wszystkich
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    Widzieliście te aukcje na Alle? Ponoć mBank Mobile oferuje startery dla
    swoich pracowników z limitowaną prom promocyjną stawką 19gr/min do
    całkowicie wszystkich operatorów ważną przez rok czyli do końca czerwca
    2010r. Dodatkowo co miesiąc za całkowicie darmo 50MB. Aukcje można znaleźć
    w dziale
    Allegro ? Telefony i Akcesoria ? Pre-paid ? Operatorzy wirtualni ?
    Pozostałe

    Ciekawe czy to ściema czy fakt. Fakt też jest taki, że aukcja którą mam
    przed sobą nie jest KT a jest wieloprzedmiotową licytacją która kończy się
    3 lipca, a promocja na te startery jest wg opisu do 30 czerwca, mimo że
    regulamin mówi że do odwołania. Dziwne to wszystko. Jak myślicie?

    Regulamin (PDF)
    http://mobile.pl/_items/Regulaminy/regulamin_19gr_20
    090619.pdf

    --
    Pzdr, Piotr

  • 2. Data: 2009-06-23 11:35:40
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Piotr M pisze:
> [...]
    > się 3 lipca, a promocja na te startery jest wg opisu do 30 czerwca, mimo
    > że regulamin mówi że do odwołania. Dziwne to wszystko. Jak myślicie?

    Przeczytaj tu:
    http://www.telix.pl/artykul/19-groszy-do-wszystkich-
    w-mbank-mobile-3,29044.html

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 3. Data: 2009-06-23 11:36:51
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał
> [...]
    > 3 lipca, a promocja na te startery jest wg opisu do 30 czerwca, mimo że
    > regulamin mówi że do odwołania. Dziwne to wszystko. Jak myślicie?

    Dziwne jest to, że regulamin wewnątrz-firmowej akcji dla pracowników
    umieszcza się w ogólnodostępnym miejscu. Gdyby to jeszcze była instytucja
    publiczna, to pewnie istniałby wymóg publikowania informacji o takiej akcji
    ale że robi to prywatna firma, więc coś musi być na rzeczy ;)
    Ściema to może i nie jest. Raczej marketing pod płaszczykiem elitarności,
    wręczania ulgowych kart sim znajomym pracowników, itp.

    Skończy się to zawiązaniem sekty ;)

    M.

  • 4. Data: 2009-06-24 13:08:05
    Od: Marek Gorecki <m...@g...com>

    dla pracowników ok a ja nie mam nikogo kto może mi to załatwić...
    straszne ograniczenie, pójdę do kiosku i starter orange kupię to
    przynajmniej dostane podwojenie na początek.

  • 5. Data: 2009-06-24 13:09:34
    Od: Marek Gorecki <m...@g...com>

  • 6. Data: 2009-06-29 06:00:06
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Piotr M wrote:
> [...]
    > się 3 lipca, a promocja na te startery jest wg opisu do 30 czerwca, mimo
    > że regulamin mówi że do odwołania. Dziwne to wszystko. Jak myślicie?

    Nie wiem skąd im się wzięły takie informacje, ale tę samą stawkę mają
    dawać po przeniesieniu do nich numeru.

    Więcej informacji.
    Click --> http://biznes.onet.pl/5,1563777,prasa.html

    Piotrek