    From: dcim007 <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: głośniki do muzyki
    Date: Mon, 29 Dec 2014 20:36:18 +0100

    Witam,
    Szukam głośników do słuchania muzyki. Celuję w zestawy dwugłośnikowe,
    podobno one najlepiej sprawdzają się w takim zastosowaniu. Znalazłem w
    necie kilka rankingów, ale wolę zadać pytanie na forum.
    Podpowiedziliście mi słuchawki nieznanej mi firmy, które okazały się
    rewelacyjne.
    Jeśli chodzi o zakres cenowy, to 200-300 PLZ. Nie mam w planach żadnych
    gier, jedynie muza. Muzyki mają stać na tym samym biurku, co komputer.
    Podłączone do SB Extreme Music.