  • Data: 2014-12-30 22:29:31
    Temat: Re: głośniki do muzyki
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak. Ja jestem wierny tradycyjnej stereofonni z dużych 2 głośników i
    > te nowoczesne wynalazki mnie nie interesują specjalnie. Ale masz rację,
    > spotyka się rozwiązanie z wydzieleniem kanału basowego poza kartą
    > dźwiękową (może nawet częściej).

    Też kiedyś byłem wierny... ;-) ale życie i brak miejsca to zweryfikowało
    i jestem bardzo zadowolony z tego od kilku lat.
    Logitech 2.1 S-220. Szkoda że nie można już kupić. Nie wyglądają tak jak
    gają. Niskotonowy w porządnej ciężkiej obudowie
    Dodałem tylko wysokotonowe - bo lubię :-)
    Cena - około 100 zł

    PS. Przy drugim kompie mam 50 watowe kolumny tonsila z porządnym
    wzmacniaczem Pioniera. Wolę te maleństwa :-)