  • 1. Data: 2014-12-29 20:36:18
    Temat: głośniki do muzyki
    Od: dcim007 <d...@g...com>

    Witam,
    Szukam głośników do słuchania muzyki. Celuję w zestawy dwugłośnikowe,
    podobno one najlepiej sprawdzają się w takim zastosowaniu. Znalazłem w
    necie kilka rankingów, ale wolę zadać pytanie na forum.
    Podpowiedziliście mi słuchawki nieznanej mi firmy, które okazały się
    rewelacyjne.
    Jeśli chodzi o zakres cenowy, to 200-300 PLZ. Nie mam w planach żadnych
    gier, jedynie muza. Muzyki mają stać na tym samym biurku, co komputer.
    Podłączone do SB Extreme Music.

  • 2. Data: 2014-12-29 20:41:56
    Temat: Re: głośniki do muzyki
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2014-12-29 o 20:36, dcim007 pisze:
> [...]
    > Jeśli chodzi o zakres cenowy, to 200-300 PLZ. Nie mam w planach żadnych
    > gier, jedynie muza. Muzyki mają stać na tym samym biurku, co komputer.
    Zobacz wątek "głośniki 2.0 wybór" z końca listopada.

  • 3. Data: 2014-12-29 21:52:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Dec 2014 20:36:18 +0100, dcim007 napisał(a):

    > jedynie muza.

    Skoro muza i na biurku to dwa gwizdki plus jeden subłufer :) i
    oczywiście karta która obsłuży 3-drożne wyjście.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2014-12-29 22:05:44
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > Skoro muza i na biurku to dwa gwizdki plus jeden subłufer:) i
    > oczywiście karta która obsłuży 3-drożne wyjście.
    tzn?
    Sub będzie miał przecież filtr dolnoprzepustowy itd.

  • 5. Data: 2014-12-30 08:20:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > Jeśli chodzi o zakres cenowy, to 200-300 PLZ. Nie mam w planach żadnych
    > gier, jedynie muza. Muzyki mają stać na tym samym biurku, co komputer.

    Microlab B77

    http://www.komputronik.pl/product/150511/Sprzet_komp
    uterowy_/Peryferia/Microlab_B77.html

    Test:

    http://translate.google.com/translate?sl=ru&tl=pl&js
    =n&prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%
    2F%2Fwww.ferra.ru%2Fru%2Fmultimedia%2Freview%2FMicro
    lab-B-77-kolonki-2-dot-0%2F

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2014-12-30 09:24:02
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    podepnę się pod wątek:
    co zastosować między
    PC->...->Tannoy M2 Shadow (głośniki pasywne)
    źródło to jakiś Realtek na mobo.

  • 7. Data: 2014-12-30 11:42:04
    Od: dcim007 <d...@g...com>

    > Microlab B77
    >
    > http://www.komputronik.pl/product/150511/Sprzet_komp
    uterowy_/Peryferia/Microlab_B77.html
    Dzięki, spróbuję :)

  • 8. Data: 2014-12-30 11:58:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Dec 2014 22:05:44 +0100, Jawi napisał(a):

    > tzn?
    > Sub będzie miał przecież filtr dolnoprzepustowy itd.

    No tak. Ja jestem wierny tradycyjnej stereofonni z dużych 2 głośników i
    te nowoczesne wynalazki mnie nie interesują specjalnie. Ale masz rację,
    spotyka się rozwiązanie z wydzieleniem kanału basowego poza kartą
    dźwiękową (może nawet częściej).
    --
    Jacek

  • 9. Data: 2014-12-30 12:36:28
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-12-30 o 09:24, Crimi pisze:
    > podepnę się pod wątek:
    > co zastosować między
    > PC->...->Tannoy M2 Shadow (głośniki pasywne)

    Wzmacniacz

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2014-12-30 22:29:31
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > te nowoczesne wynalazki mnie nie interesują specjalnie. Ale masz rację,
    > spotyka się rozwiązanie z wydzieleniem kanału basowego poza kartą

    Też kiedyś byłem wierny... ;-) ale życie i brak miejsca to zweryfikowało
    i jestem bardzo zadowolony z tego od kilku lat.
    Logitech 2.1 S-220. Szkoda że nie można już kupić. Nie wyglądają tak jak
    gają. Niskotonowy w porządnej ciężkiej obudowie
    Dodałem tylko wysokotonowe - bo lubię :-)
    Cena - około 100 zł

    PS. Przy drugim kompie mam 50 watowe kolumny tonsila z porządnym
    wzmacniaczem Pioniera. Wolę te maleństwa :-)