    From: "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: gdzie szukać taniego webasto? :)
    Date: Fri, 18 Nov 2011 16:21:24 +0100

    Witam,
    Zimno mi się zrobiło, garażu jeszcze nie zrobiłem, szyb skrobać się nie
    chce, tektury kłaść na noc także. Wpadłem więc na genialny pomysł instalacji
    webasto. Nie wygląda to na super skomplikwane urządzenie, elektrycznie i
    mechanicznie poradzę sobie sam w montażu, mam też dostęp do vaga jakby coś
    trzeba było przestawiać. Pacjent to octavia II 2.0TDI. Gdzie szukać taniego
    webasto, myślę że może być używane bo chyba to nie jest coś co się często
    psuje, chętnie z województwa dolnośląskiego/opolskiego lub coś w pobliżu
    tych województw. W grę wchodzi też zakup zza gramanicy - coś pewnego
    wysyłkowego z dowolnego państwa lub odbiór osobisty w szkocji ;)

    Łukasz