  • 1. Data: 2011-05-01 15:11:03
    Temat: gdzie szukać sygnalizacji uśpienia
    Od: "zbigniew" <u...@o...pl>

    Moja stara płyta Asusa sygnalizowała stan uśpienia komputera przy pomocy
    migającej diody w przycisku zasilania,
    zmieniłem komputer i mam płytę Asus P8P67LE , niestety nie mogę znaleźć
    sygnalizacji uśpienia komputera,
    Czy ktoś się może wskazać gdzie szukać takiej opcji sygnalizowania stanu
    uśpienia komputera

    Pozdrawiam Zbigniew

  • 2. Data: 2011-05-01 15:15:32
    Temat: Re: gdzie szukać sygnalizacji uśpienia
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "zbigniew" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > sygnalizacji uśpienia komputera,
    > Czy ktoś się może wskazać gdzie szukać takiej opcji sygnalizowania stanu

    Bierz na słuch. Jak nie słyszysz wentylatorów to znaczy, że komputer śpi. ;)

  • 3. Data: 2011-05-01 17:29:37
    Od: "zbigniew" <u...@o...pl>

    Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > uśpienia komputera

    Bierz na słuch. Jak nie słyszysz wentylatorów to znaczy, że komputer śpi. ;)
    dziękuję za dobra radę widać że się znasz na rzeczy ;)

  • 4. Data: 2011-05-02 08:29:32
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 01-05-2011 17:11, zbigniew rzecze:

    > Czy ktoś się może wskazać gdzie szukać takiej opcji sygnalizowania stanu
    > uśpienia komputera

    Zwykle w BIOSie, gdzieś w okolicy Power Management.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 5. Data: 2011-05-02 09:17:54
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-05-01 17:11, zbigniew pisze:
> [...]
    > sygnalizacji uśpienia komputera,
    > Czy ktoś się może wskazać gdzie szukać takiej opcji sygnalizowania stanu
    W instrukcji płyty głównej?
    http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P
    8P67_LE/#download
    tam znajdziesz manual do płyty... w manualu znajdziesz na stronie 8 jej
    obrazek, w prawym dolnym rogu masz złącze 14 opisane "panel" - tam są
    ledy podłączane do power/hdd. Na stronie 35 masz opisane: "system power
    LED (2pin Led) (...) The system power led lights up when you turn on the
    system power, and blinks when the system is in sleep mode"

    Czyli diodka od "power" na obudowie powinna migać w stanie uśpienia,
    jeśli jest podłączona do tego złacza (bywają obudowy z bajerami, gdzie
    diodka power jest zasilana z czegoś innego, np z front usb) Pytanie
    tylko czy faktycznie komputer ci się usypia do stanu S3 ?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2011-05-02 10:54:05
    Od: "zbigniew" <u...@o...pl>

    Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości grup

> [...]

    diodka power jest zasilana z czegoś innego, np z front usb) Pytanie
    tylko czy faktycznie komputer ci się usypia do stanu S3 ?

    dziękuję za pomoc :) działa :)