  • 1. Data: 2011-04-30 16:56:55
    Temat: Bluescreen po instalacji kamery Logitech C270
    Od: " Ewaldi" <e...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    Mam system Vista Business regularnire łatany aktualizacjami na laptopie
    Fujitsu Siemens 2,4GHz, 3,24 GB RAM.
    PO zainstalowaniu sterownika i softu kamery internetowej Logitech WebCam
    C270 i próbie nagrywanie filmu lub zrobienia zdjęcia wywala bluescreen.
    Robiłem wszystkie możliwe gimnastyki: instalowałem stery nie z dołaczonego
    CD, ale z strony Logitecha, odinstalowałem, restartowałem i tak w koło.
    Kamera chodzi pod sterownikiem Windowsa - windows wykrywa ją automatycznie,
    natomiast coś się gryzie z sterownikiem fabrycznym. Dałbym spokój, ale na
    sterownikach Windowsa kamerka ma 1/4 swojej funkcjonalności.
    Pomocy!

    --
    Ewaldi

  • 2. Data: 2011-04-30 19:29:29
    Od: " " <e...@N...gazeta.pl>

    Ewaldi <e...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    Ewaldi <e...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    Problem rozwiązany po 2 dniach walki z dużą pomocą forum logitecha i M$.
    Należy zainstalować "wszystko" jak leci z dołaczonej do kamery płytki -
    najlepiejj nie mając połaczenia z netem. Po instalacji nie robić aktualizacji
    sterów i softu z strony Logitecha. Tzn. można, ale i tak trzeba będzie je
    wywalić. "Ręcznie" odinstalować sterownik Logitecha, koniecznie restartować i
    pozwolić na zaistalowanie opcjonalnego sterownika M$ (po restarcie system sam
    to proponuje). Nie pobierać żadnej aktualizacji drivera z strony Logitecha,
    upgradować za to można soft. Ściągnąc z M$ aktualizację:
    Logitech - Communication Device, Streaming Media and Broadcast - HD Webcam
    C270 (5,1 MB). Pamniętać o restarcie. Zdaje się, że do pozostałych kamer
    serii "C" nalęzy postępować analogicznie. Po zainstalowaniu bluescreny
    znikają jak ręką odjął no i można kręcić filmiki. Nawet HD :)

  • 3. Data: 2011-04-30 20:06:56
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik e...@N...gazeta.pl napisał:
> [...]
    > serii "C" nalęzy postępować analogicznie. Po zainstalowaniu bluescreny
    > znikają jak ręką odjął no i można kręcić filmiki. Nawet HD :)

    Dzieki za ostrzezenie :)

  • 4. Data: 2011-05-01 12:31:57
    Od: "Ewaldi" <e...@N...gazeta.pl>

    Mateusz <m...@v...pl> napisał(a):

    > Dzieki za ostrzezenie :)

    Tak, szkoda, że problemy instalacyjne musi rozwiązywać użytkownik już po
    zakupie sprzętu. Swoją drogą, jeśli przyjąć ilość wersji windy i stopnia
    regularnego pobierania aktualizacji przez użytkowników, to trudno stworzyć
    jakiś ostateczną wersję uniwersalnego drivera. Jeśli chodzi o Logitecha, to
    nam Polakom jest trudniej, u nas najpopularniejsze kamery to te które
    kupujesz z laptopem lub najtańsze w granicach kilkunastu złotych - vide
    Alle..o. Droższych - mniej popularnych jest na tyle mało, że Logitech nie
    uruchomił nawet polskojęzycznego serwisu online, a o forum ich kamer po
    polsku można pomarzyć. Nooooo, ale jak już przebrniesz bóle instalacji, to
    satysfakcja z kamerki jest że hoho.

  • 5. Data: 2011-05-01 18:46:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.04.2011 18:56, Ewaldi pisze:
> [...]
    > PO zainstalowaniu sterownika i softu kamery internetowej Logitech WebCam
    > C270 i próbie nagrywanie filmu lub zrobienia zdjęcia wywala bluescreen.

    NTG - polecam pl.comp.os.ms-windows.winnt

  • 6. Data: 2011-05-01 19:55:09
    Od: Brodi <m...@i...pl>

    On Sat, 30 Apr 2011 18:56:55 +0200, Ewaldi <e...@w...gazeta.pl>
    wrote:

    > Witam,
    > Mam system Vista Business regularnire łatany aktualizacjami na laptopie
    windows update powinien znaleźć stery