  • 1. Data: 2011-04-30 08:16:35
    Temat: Jakość druku laser-kolor
    Od: ref <p...@p...onet.pl>

    Witam.

    Przymierzam się do kupienia drukarki laserowej i zastanawiam się nad
    tym, czy kolor czy mono. Zdjęcia pewnie drukowałbym od wielkiego dzwonu,
    ale zdania na temat jakości są mocno podzielone i nie wiem, czy jest sens.

    Przykładowych kolorowych wydruków zdjęć jakoś nie mogłem znaleźć w sieci.
    Czy ktoś mógłby wydrukować jakieś zdjęcie w przyzwoitej jakości i
    wrzucić link do skanu? Ewentualnie jakieś opnie, wrażenia naocznych
    świadków;)?
    Od razu: nie, atramentu nie kupię;)

    pozdrawiam:)

  • 2. Data: 2011-04-30 09:07:46
    Temat: Re: Jakość druku laser-kolor
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2011 10:16:35 +0200, ref napisał(a):

    > Ewentualnie jakieś opnie, wrażenia naocznych
    > świadków;)?

    Konica-Minolta MC 2550 na oryginalnych tonerach - baaardzo kiepskie i
    nierówne kolory na zdjęciach.

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2011-04-30 09:22:30
    Od: "eFTe" <j...@w...pl>

    Użytkownik "ref" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy ktoś mógłby wydrukować jakieś zdjęcie w przyzwoitej jakości i wrzucić
    > link do skanu? Ewentualnie jakieś opnie, wrażenia naocznych świadków;)?

    Te które widziałem, są bardo słabe. Nadaje się do jakichś biurowyh grafik,
    kolorowej czcionki, czy słupków w exelu. Zjęcia tylko w atramencie. Albo
    najlepiej w labie. Wyjdzie taniej i lepiej. Poszukaj polecanych w sieci.

    pzdr
    eFTe

  • 4. Data: 2011-04-30 22:21:02
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Miałem w pracy Canona LBP5000 i na papierze foto (papier nie wiem jakiej
    firmy, bo dostałem kilka kartek na próbę, tonery oryginalne) wydruki zdjęć
    byly bardzo dobre. Drukarka niestety padła po burzy. Na zwykłym papierze
    zdjęcia wychodzą tak sobie, ale idzie zaakceptować. :-)

  • 5. Data: 2011-05-01 09:07:40
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > Czy ktoś mógłby wydrukować jakieś zdjęcie w przyzwoitej jakości i wrzucić
    > link do skanu? Ewentualnie jakieś opnie, wrażenia naocznych świadków;)?

    Atrament wyrzuciłem przez okno, po tym jak kolejne tusze warte więcej niż
    sama drukarka zaschły. Też nie wrócę do atramentu. Za mało drukuję.
    Aktualnie mam Xeroxa Phaser 6125. Drukuję kolor też od wielkiego dzwonu, ale
    wychodzą ładnie.
    Ja akurat drukuję naprawdę mało (dlatego tusz zasychał). Także jak więcej
    drukujesz to raczej inny sprzęt szukaj (drum unit liczony na 30tyś stron,
    praktycznie niewymienny bo droższy od drukarki).

    Do masówki (dokumenty) stoi w kącie stary czarno-biały HP LaserJet 6P
    (proszki w śmiesznych cenach), a jak padnie to kupię Brothera DCP-7030.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2011-05-01 10:04:57
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Irokez nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Do masówki (dokumenty) stoi w kącie stary czarno-biały HP LaserJet 6P
    > (proszki w śmiesznych cenach), a jak padnie to kupię Brothera DCP-7030.

    I generalnie jak kupować to drukarki z tamtego okresu, znaczy z czasów HP6P.
    Mam w piwnicy starą HP4500, jakość zdjęć taka, że mi oczy wypadły. Miałem
    wrażenie, ze srebrny kolor na zdjęciu jest rzeczywiście srebrny. Niestety
    wielka jak pies, a ja nie drukuje generalnie koloru, dlatego stoi w piwnicy
    (uratowałem ją przed wywaleniem na złom w wielkiej korporacji). Jeśli
    różnica w cenie niewielka wziąłbym kolor, ale płacić więcej dla samego
    posiadania to bym się nie zdecydował, lepiej rzeczywiście zapłacić za
    porzadne odbitki. Taniej na wstępie i w razie co koszty rozłożone w czasie.
    Przem

  • 7. Data: 2011-05-02 06:51:46
    Od: jg <j...@f...pl>

    widzial ktos nowa HP Color LaserJet Pro CP1025 w akcji (niecale 700zl)?

    http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/ho/WF06b/18972-
    18972-3328060-3328070-3328070-4052955-4052958.html

    --
    jg

  • 8. Data: 2011-05-03 03:49:01
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 30 Apr 2011 11:22:30 +0200, eFTe napisał(a):

    > Użytkownik "ref" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Te które widziałem, są bardo słabe. Nadaje się do jakichś biurowyh grafik,
    > kolorowej czcionki, czy słupków w exelu.

    Tu się zgodzę.

    > Zjęcia tylko w atramencie.

    Tutaj też.

    > Albo najlepiej w labie.

    Tutaj już nie. IMVHO do takiego Epsona R2880 (o wyższych - jak Stylus Pro
    3880) to lab często i gęsto nie podskoczy. Szczególnie, jak ktoś ma pojęcie
    o zarządzaniu kolorem.

    (ciach...)

    [ Godziny uciekają w okamgnieniu, gdy chcesz je zatrzymać. ]
    [ (Konował, Glen Cook "Biała Róża") ]

  • 9. Data: 2011-05-03 12:22:33
    Od: "eFTe" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tutaj już nie. IMVHO do takiego Epsona R2880 (o wyższych - jak Stylus Pro
    > 3880) to lab często i gęsto nie podskoczy. Szczególnie, jak ktoś ma
    > pojęcie
    > o zarządzaniu kolorem.

    No właśnie, ale to cała nowa dziedzina wiedzy. Jak człowiek nie ma takiego
    hobby, to lepiej zlecić to komuś, a sememu zając się tym co się lubi. No i
    koszty.

    pzdr
    eFTe

  • 10. Data: 2011-05-03 16:50:47
    Temat: Re: JakoĹ>Ä? druku laser-kolor
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    jg nam wczesniej objawil, a ja odpowiadam:
    > widzial ktos nowa HP Color LaserJet Pro CP1025 w akcji (niecale 700zl)?

    Ja sie zaczepnie zapytam: to w koncu ile ona watów pobiera?
    Pobór mocy (urzadzenie uspione)
    3,1 W
    Pobór mocy (tryb gotowosci)
    8 W
    Pobór mocy (urzadzenie wylaczone)
    0,8 W
    Pobór mocy (urzadzenie wylaczone)
    0,2 W

    chodzi o te dwie ostatnie pozycje, ale w sumie chetnie sie dowiem czym
    uspienie od gotowosci sie rózni, i czemu pobiera prad jak jest wylaczona?
    Przem