  • 1. Data: 2010-02-25 13:54:54
    Temat: gdzie mozna sprawdzic procesor i ilosc pamieci?
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Wiecie moze gdzie w internecie jest lista telefonow z dokladna
    specyfikacja, interesuje mnie dokladnie jaki jest zamontowany procesor i
    ile jest pamieci RAM dostepnej dla j2me, niestety producent takich
    danych nie podaje, podaje ale tylko dla smartfonow, a mnie interesuja
    zwykle telefony firm nokia/samsung (bez systemu np samsung avila)

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2010-02-25 14:34:51
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 25-02-2010 o 14:54:54 R.M. <f...@g...com> napisał(a):

    > Wiecie moze gdzie w internecie jest lista telefonow z dokladna
    > specyfikacja

    Tu często dają szczegółowo z prockiem etc, ale to przeważnie tylko w
    smartfonach.
    http://www.gsmarena.com/

    Jeżeli chodzi o Nokię to może więcej będzie tu
    http://www.forum.nokia.com/devices/matrix_all_1.html

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-02-25 15:08:56
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 02/25/2010 03:34 PM, Piotr M wrote:
    > Jeżeli chodzi o Nokię to może więcej będzie tu
    > http://www.forum.nokia.com/devices/matrix_all_1.html

    dziekuje, wlasnie czegos takiego szukalem, a cos podobnego tylko dla
    samsunga?

  • 4. Data: 2010-02-25 21:43:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Feb 2010 16:08:56 +0100, R.M. wrote:

    >dziekuje, wlasnie czegos takiego szukalem,

    A da sie tam wyczytac czy java jest wielozadaniowa czy nie ?

    J.

  • 5. Data: 2010-02-26 07:29:23
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 02/25/2010 10:43 PM, J.F. wrote:
    > A da sie tam wyczytac czy java jest wielozadaniowa czy nie ?

    pi razy oko mozna rozpoznac po ilosci pamieci, jesli jest tylko 1MB to
    pewnie jest tylko jedna instancja, jesli powyzej 50MB wtedy
    prawdopodobnie jest wielozadaniowa ...

  • 6. Data: 2010-03-01 17:54:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "R.M." <f...@g...com> napisał w

    > pi razy oko mozna rozpoznac po ilosci pamieci, jesli jest tylko
    > 1MB to pewnie jest tylko jedna instancja, jesli powyzej 50MB
    > wtedy prawdopodobnie jest wielozadaniowa ...

    Chyba jednak nie, model 2700
    NAND Memory 32 MB
    SDRAM Memory 64 MB
    Maximum Heap Size 2 MB
    Maximum JAR Size 1 MB

    A wielozadaniowosci chyba nie ma. Za tani, zbyt "podstawowy"
    model.

    A przy okazji:
    Memory Card type Micro SD
    Maximum Memory Card Size 2 GB

    Naprawde obsluguje tez uSDHC 4G, a moze i wieksze.

    J.

  • 7. Data: 2010-03-02 09:58:59
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 03/01/2010 06:54 PM, J.F. wrote:
    > Chyba jednak nie, model 2700
    > NAND Memory 32 MB
    > SDRAM Memory 64 MB
    > Maximum Heap Size 2 MB
    > Maximum JAR Size 1 MB
    >
    > A wielozadaniowosci chyba nie ma. Za tani, zbyt "podstawowy" model.

    istotne jest heap size - 2MB, ja mowilem mniej wiecej, jesli sa to male
    wartosci rzedu 1-3MB to nie ma wielozadaniowosci (przewaznie), a jesli
    zblizone do 30-50MB to prawdopoodobnie ma

    ale tu chodzi o pamiec RAM, nie flash

  • 8. Data: 2010-03-02 10:04:54
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 03/02/2010 10:58 AM, R.M. wrote:

    > istotne jest heap size - 2MB, ja mowilem mniej wiecej, jesli sa to male
    > wartosci rzedu 1-3MB to nie ma wielozadaniowosci (przewaznie), a jesli
    > zblizone do 30-50MB to prawdopoodobnie ma

    np e51:

    Maximum User Storage 130 MB
    Free Executable RAM Memory 50 MB
    NAND Memory 256 MB
    SDRAM Memory 96 MB
    Memory Card type Micro SD
    Memory Card Features Hot Swap
    Maximum Memory Card Size 4 GB
    Maximum Heap Size Unlimited
    Maximum JAR Size Unlimited

    czyli wolnej pamieci jest 50MB, wtym heap nieograniczony, bo pamiec moze
    byc cachowana na flashu

  • 9. Data: 2010-03-02 21:04:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 02 Mar 2010 10:58:59 +0100, R.M. wrote:

    >istotne jest heap size - 2MB, ja mowilem mniej wiecej, jesli sa to male
    >wartosci rzedu 1-3MB to nie ma wielozadaniowosci (przewaznie), a jesli
    >zblizone do 30-50MB to prawdopoodobnie ma

    w 64MB ram chyba mozna zmiescic kilka heap'ow po 2MB ?

    >ale tu chodzi o pamiec RAM, nie flash

    Ale tu chodzi o prawdomownosc strony a nie RAM :-)

    J.

  • 10. Data: 2010-03-03 06:51:08
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 03/02/2010 10:04 PM, J.F. wrote:
    > w 64MB ram chyba mozna zmiescic kilka heap'ow po 2MB ?

    sam system zajmuje okolo 40-60MB, wiec wolnej pamieci pozostaje malo