  • 1. Data: 2011-02-28 12:14:32
    Temat: gdzie kupić kartę
    Od: "Iglo" <f...@g...pl>

    Witam. Od pewnego czasu jestem czytelnikiem grupy. Wiele ciekawego można się
    dowiedzieć ,choć nie ukrywam ,że pewne wątki mogą być niezrozumiałe dla
    początkującego amatora. Ale do rzeczy.
    Zakupiłem sobie kolejny aparat (miałem Canona A530, potem Nikon LX5, teraz
    Canon G11) i używałem go z kartą ze starego aparatu - jakaś Toshiba 2gb.
    Niestety zauważyłem ,że po zapełnieniu karty powyżej 75% zaczyna ona zwalniać,
    przewijanie zdjęć "kółkiem" na aparacie już nie jest co "klik", karta nieraz
    nie jest rozpoznawana pod Win7, lipa. Cóż, karta stara,aparat nowy, treba
    kupić coś nowszego=pewnego. I jest problem, wszędzie piszą o podróbkach nie
    trzymających żadnych parametrów, wiem ,że można iść do salonu foto i tam
    zapłacić jak za zboże ale może jest inne pewne miejsce z rosądną ceną gdzie da
    się kupić oryginalną kartę bez zgłębiania wiedzy jak rozpoznać podróbkę?
    A może jest jakaś niepodrabiana firma,jej zakup można zaryzykować na
    alledrogo? Sklep dla idiotów? Giełda foto? Komputerowa?
    Z góry dziękuję za pomoc, Maciej.

  • 2. Data: 2011-02-28 12:27:53
    Temat: Re: gdzie kupić kartę
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-02-28 13:14:32 +0100, "Iglo" <f...@g...pl> said:

    > A może jest jakaś niepodrabiana firma,jej zakup można zaryzykować na
    > alledrogo? Sklep dla idiotów? Giełda foto? Komputerowa?

    IMHO z wymienionych przez Ciebie wbrew pozorom najpewniejsze jest Allegro.
    BTW alledrogo, to porównaj sobie ceny w sklepie dla inteligentnych. ;)

    Nie tak dawno temu słyszałem w radiu, albo rv, że za zakupy za które
    płacisz kartą, odpowiedzialność przejmuje bank. Nie sprawdzałem
    szczegółów, bo nie musiałem, ale to fakt. Dalej przy zakupie na
    Allegro, jeżeli produkt jest nie oryginalny, też dość łatwo się
    dochodzi swoich praw. Jak Cię gdzieś orżną, to zawsze będzie to
    związane z kłopotami, czasem większymi, czasem mniejszymi, ale nigdy
    nie jest tak, że u idiotów to Cię w rączkę pocałują bo byłeś łaskaw
    zwrócić im wadliwy, lub podrobiony produkt.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-02-28 12:58:07
    Od: "Marek" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Iglo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A może jest jakaś niepodrabiana firma,jej zakup można zaryzykować na
    > alledrogo? Sklep dla idiotów? Giełda foto? Komputerowa?

    W Gdańsku mogę polecić dobrą, solidną firmę z przyjaznymi cenami. Sprzedają
    też wysyłkowo, ale oczywiste jest, że wtedy już wspomagasz Pocztę Polską.

    Marek

  • 4. Data: 2011-02-28 12:58:14
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    www.ebay.co.uk

  • 5. Data: 2011-02-28 13:30:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 12:14:32 +0000 (UTC), Iglo napisał(a):

    > A może jest jakaś niepodrabiana firma,jej zakup można zaryzykować na
    > alledrogo? Sklep dla idiotów? Giełda foto? Komputerowa?

    Dowolny _sieciowy_ sklep komputerowy da ci pewność, że nie kupujesz
    podróbki.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 6. Data: 2011-02-28 13:51:53
    Od: "Iglo" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Dowolny _sieciowy_ sklep komputerowy da ci pewnoĹ&#65533;Ä&#65533;, Ĺźe nie
    kupujesz
    > podrĂłbki.

    Ok, dzięki, tak mi najwygodniej kupić, tylko czym się różni pewność sklepu ze
    względu na sposób dystrybucji? Zresztą, karta 8gb na ceneo to koszt między 40
    a 80 zł mniej więcej więc nie ma o co kopii kruszyć chyba..

  • 7. Data: 2011-02-28 14:16:02
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 13:51:53 +0000 (UTC), Iglo napisał(a):

    > Ok, dzięki, tak mi najwygodniej kupić, tylko czym się różni pewność sklepu ze
    > względu na sposób dystrybucji? Zresztą, karta 8gb na ceneo to koszt między 40
    > a 80 zł mniej więcej więc nie ma o co kopii kruszyć chyba..

    Sklepy sieciowe zaopatrują się regularnie u tych samych, dużych
    dystrybutorów. Dlatego masz bardzo niewielką szansę na trafienie tam
    podróbki. W małych sklepikach bywa różnie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 8. Data: 2011-02-28 15:03:20
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 28 Lut, 15:16, Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    wrote:

> [...]
    > dystrybutorów. Dlatego masz bardzo niewielką szansę na trafienie tam
    > podróbki. W małych sklepikach bywa różnie.

    Witam i potwierdzam w pelni slowa Andrzeja Libiszewskiego, zaopatruje
    sie na niemieckim
    E-bayu, z mozliwoscia platnosci przez PayPal. W w sklepach sieciowych,
    o ile
    sa podejrzanie bardzo niskie ceny, na drogie towary, zapala mi sie
    czerwona lampka.
    Pozdrawiam.
    StaM

  • 9. Data: 2011-02-28 15:05:36