  • 21. Data: 2012-09-06 13:34:37
    Temat: Re: gdynia-zakopane
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-09-06 10:53, J.F wrote:

    > bo ja wiem ... poza kolejka na Kasprowy, to ceny raczej umiarkowane.

    Dla stolicy może i tak.

    > A jak chcesz sobie po gorach pochodzic, to gdzie ?

    A to u nas tylko Tatry są?

    <http://pl.wikipedia.org/wiki/G%C3%B3ry_w_Polsce>

    Byłem w prawie wszystkich górach w PL i wysokość bynajmniej z
    atrakcyjnością w parze nie idzie.

    > Narciarsko to oni sa gdzies w okolicach dna.

    Ano z tym się zgadzam.

    --
    MM

  • 22. Data: 2012-09-06 13:35:27
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-09-06 11:17, J.F wrote:

    > Mozna, gorek tam nawet wiecej, ale przypominam ze oni euro maja od paru
    > lat i juz nie jest tanio.

    Zmieniło się. Już jest taniej, ostatnio lekko zdziwiłem się ceną za
    obiad... oczywiście in plus.

    --
    MM

  • 23. Data: 2012-09-06 13:56:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-09-06 13:06, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Ale szlaki lepiej oznaczone i uporządkowane do tego lepsza pogoda :)
    > Do tego sporo Aquaparków w okolicy gdzie w razie niepogody można miło
    > spędzić czas.

    Szedłem w tym roku na Skalnate ze Sterego Smokowca - i znacznie bardziej
    podoba mi się polska strona - te połacie powalonych drzew nie wyglądają
    najlepiej.
    Jedynie co mi się podobało to brak ciężkich podejść na tym szlaku -
    różnica wysokości znaczna (jak na mnie :) ), ale podejście łagodne cały
    czas,

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 24. Data: 2012-09-06 16:04:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    Dnia 2012-09-06 13:06, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    pogoda to chyba prawie taka sama ?

    O widzisz - i tu mozemy podyskutowac. Po polskiej stronie akwaparkow
    jest 4 i pol.
    A ceny ? No dobra, we Vrbovie taniej niz w Bukowinie, ale to juz nie
    te czasy co kiedys - trzeba byc bogatym :-)

    >Szedłem w tym roku na Skalnate ze Sterego Smokowca - i znacznie
    >bardziej podoba mi się polska strona - te połacie powalonych drzew
    >nie wyglądają najlepiej.

    Do nas tez kedys moze kleska zywiolowa zawitac.

    To te polacie sprzed kilku lat, czy nowa im zawitala ?

    >Jedynie co mi się podobało to brak ciężkich podejść na tym szlaku -
    >różnica wysokości znaczna (jak na mnie :) ), ale podejście łagodne
    >cały czas,

    Ale ostre podejscia po Slowackiej stronie tez sa. Jak ktos lubi to
    moze z przewodnikiem na Gerlach czy Lomnice :-)

    A jak nie lubi, to ceprostrada na Rysy :-)

    J.

  • 25. Data: 2012-09-07 07:49:23
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-09-06 16:04, *J.F* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Do nas tez kedys moze kleska zywiolowa zawitac.
    >
    > To te polacie sprzed kilku lat, czy nowa im zawitala ?

    Stare to było i naprawdę nieciekawie takie łyse góry wyglądają.

  • 26. Data: 2012-09-07 10:00:25
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    > Dnia 2012-09-06 13:06, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    > pogoda to chyba prawie taka sama ?

    Nie bo od południa masz dłużej słońce i można dłużej łazić po górach a i
    wiatry często wieją od strony słowackiej i już u nas robią się turbulencje i
    pogoda z dupy.

> [...]
    > A ceny ? No dobra, we Vrbovie taniej niz w Bukowinie, ale to juz nie te
    > czasy co kiedys - trzeba byc bogatym :-)

    Dawno nie byłem ale 4 na Słowacji kontra 1 w Bukowinie .. sorry dalej
    Słowacja lepsza :) Do tego mają lepsze piwo :)

> [...]
    > przewodnikiem na Gerlach czy Lomnice :-)
    > A jak nie lubi, to ceprostrada na Rysy :-)

    Ja jako waga półciężka wolę lekkie trasy :)

  • 27. Data: 2012-09-07 12:27:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    J.F nabazgrał(a):

    >Nie bo od południa masz dłużej słońce i można dłużej łazić po górach
    >a i

    Polemizowalbym nieco, bo w sierpniu tam i tak dosc szybko sie ciemno
    robi.
    Ale od czego sa latarki, nie raz wracalem po polnocy :-)

    >wiatry często wieją od strony słowackiej i już u nas robią się
    >turbulencje i pogoda z dupy.

    Trzeba by w jakies statystyki popatrzec, ale generalnie w lecie po obu
    stronach jest zazwyczaj przyjemnie, choc czasem pada.

    >Dawno nie byłem ale 4 na Słowacji kontra 1 w Bukowinie .. sorry dalej
    >Słowacja lepsza :)

    Dawno nie byles. Bukowina, Bialka, Zakopane i Szaflary. Plus otwarty
    na Szymoszkowej.
    Tak tak - gorale sie nauczyli jak dutki od ceprow wyciagac - ale w tym
    przypadku popieram, bo to przez dodatkowe atrakcje. Tylko ceny moglyby
    byc troche nizsze - ale przeciez nie ma obowiazku korzystac. Na
    Slowacji tez zreszta drogo.

    A jak kwaterujesz gdzies np w nowej/starej lesnej, to do Tatralandii
    masz 60km. Do Bialki i Bukowiny blizej, jak cie sie Poprad znudzi :-)

    > Do tego mają lepsze piwo :)

    rzecz gustu. a w zakopanem nie mozna slowackiego kupic :-)

    J.

  • 28. Data: 2012-09-07 12:41:49
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > Polemizowalbym nieco, bo w sierpniu tam i tak dosc szybko sie ciemno robi.
    > Ale od czego sa latarki, nie raz wracalem po polnocy :-)

    Ale idąc z małym dzieckiem (4-5lat) nie będę wracał po północy :)

    > Trzeba by w jakies statystyki popatrzec, ale generalnie w lecie po obu
    > stronach jest zazwyczaj przyjemnie, choc czasem pada.

    Nie pada chyba tylko na Saharze :)

    > Dawno nie byles. Bukowina, Bialka, Zakopane i Szaflary. Plus otwarty na
    > Szymoszkowej.

    No dawno ale mam w planach się przejechać znowu na naszą stronę.

> [...]
    > troche nizsze - ale przeciez nie ma obowiazku korzystac. Na Slowacji tez

    A gdzie nie jest drogo ...

    > A jak kwaterujesz gdzies np w nowej/starej lesnej, to do Tatralandii masz
    > 60km. Do Bialki i Bukowiny blizej, jak cie sie Poprad znudzi :-)

    Ja jadąc muszę mieć jakieś atrakcje dla 4 latka i tu jest problem bo ile
    można łazić po tej samej trasie :)

    > rzecz gustu. a w zakopanem nie mozna slowackiego kupic :-)

    Z kija chyba nie dostaniesz a w butelce się nie liczy :)

  • 29. Data: 2012-09-07 13:50:24
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Dawno nie byles. Bukowina, Bialka, Zakopane i Szaflary. Plus otwarty na
    > Szymoszkowej.

    A Zakopanem to nie jest aquapark, tylko jedna wielka pomylka. Bylem z corka
    kilka miesiecy po otwarciu - pierwszy i ostatni raz. Potem wolalem jechac 30
    km do Oravic...

    --
    Axel

  • 30. Data: 2012-09-07 14:01:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości grup

    >A Zakopanem to nie jest aquapark, tylko jedna wielka pomylka. Bylem z
    >corka kilka miesiecy po otwarciu - pierwszy i ostatni raz. Potem
    >wolalem jechac 30 km do Oravic...

    A mozna prosic konkretniej - co sie nie podobalo ?

    J.