eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programminggdyby nie bylo kolizji..gdyby nie bylo kolizji..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " fir" <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: gdyby nie bylo kolizji..
    Date: Thu, 19 Jul 2012 08:19:28 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 19
    Message-ID: <ju8fug$c6d$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1342685968 12493 172.20.26.243 (19 Jul 2012 08:19:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Jul 2012 08:19:28 +0000 (UTC)
    X-User: fir
    X-Forwarded-For: 31.61.129.248
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:198602
    [ ukryj nagłówki ]

    Wlasciwie zawsze gdy zastanawiam sie teoretycznie nad wilowatkowoscia
    (w jednynej znanej mi w sumie architekturze gry komputerowej typu rpg)
    to dochodzi sie do kwestii kolizji miedzy watkami (fibrami).. ale co
    gdyby skipnac kolizje i zalozyc ze ich nie ma, jak by wygladala
    architektura takiej gry

    - kazdy procesor moglby obslugiwac jedna postac/jednego bota (bylby
    to poniekad wielki nadmiar mocy)
    - oddzielny procesor czy procesory moglyby to renderowac na ekran
    (w zaleznosci od modelu - ale powiedzmy ze bylby to model
    realistyczny - tj ciagly w podobny sposob jak 'z reala')

    co prawda nie wiem jakie z tego powyzej plyna wnioski :-?




    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: