-
1. Data: 2012-07-19 10:19:28
Temat: gdyby nie bylo kolizji..
Od: " fir" <f...@N...gazeta.pl>
Wlasciwie zawsze gdy zastanawiam sie teoretycznie nad wilowatkowoscia
(w jednynej znanej mi w sumie architekturze gry komputerowej typu rpg)
to dochodzi sie do kwestii kolizji miedzy watkami (fibrami).. ale co
gdyby skipnac kolizje i zalozyc ze ich nie ma, jak by wygladala
architektura takiej gry
- kazdy procesor moglby obslugiwac jedna postac/jednego bota (bylby
to poniekad wielki nadmiar mocy)
- oddzielny procesor czy procesory moglyby to renderowac na ekran
(w zaleznosci od modelu - ale powiedzmy ze bylby to model
realistyczny - tj ciagly w podobny sposob jak 'z reala')
co prawda nie wiem jakie z tego powyzej plyna wnioski :-?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/