    From: "mo" <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: gaz do matiza?
    Date: Thu, 25 Mar 2010 19:33:43 +0100

    Pytanie do znających temat, ile może średnio kosztować instalacja gazowa do
    Matiza?
    Instalacja ma być tania na ile to możliwe ale tylko na tyle aby była
    bezproblemowa.

    Samochód mam już ponad 10 lat więc nie wiem czy to się zdąży zwrócić i
    jeszcze coś zaoszczędzić zanim zgnije.
    Obecnie miesięcznie robię 1600 km miesięcznie na dojazdy do pracy i średnio
    na paliwo wydaję 5 stów co na taki mini samochodzik jest kwotą zdecydowanie
    za wysoką.

    Fakt, jak ja prowadziłem to ten silnik katowałem niesamowicie więc duże
    spalanie traktowalem raczej jako naturalną konsekwencję
    ale teraz za kierownicą siedzi kobieta, osoba, która dopiero zrobiła prawo
    jazdy i jedzie spokojnie z normalną prędkoscią przelotową 70-90 km/h i
    spalanie jest takie samo jak u mnie, więc pewnie aby utrzymać spalanie na
    nizszym poziomie należało by prowadzić z prędkością kapelusznika - 50-60
    km/h.

    Zmiana samochodu odpada, po pierwsze nie chce mi się szukać używki(co jest
    sztuką) i nabijać kieszeni handlarzowi a i tak nie mam gwarncji, że nie
    kupie złomu i nie chce się wiązać jakimkolwiek kredytem więc zakup nowego
    też nie na rękę więc za rady typu -Zmienić samochód- dziekuję, ostatecznie
    na lokalne dojazdy i co najwyżej raz w roku jakaś dłuższa wakacyjna trasa to
    nawet matiz wystarczy.