  • 1. Data: 2009-08-10 07:09:00
    Temat: fototok
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    Napiszcie co myślicie o tym zdjęciu:

    http://fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=157955#

    Pzdr, MW

  • 2. Data: 2009-08-10 07:42:50
    Temat: Re: fototok
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    MW wrote:
    > Napiszcie co myślicie o tym zdjęciu:
    >
    > http://fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=157955#

    fajna fotka do albumu rodzinnego :)

  • 3. Data: 2009-08-10 08:02:57
    Od: "Sławek Drogosz" <s...@p...onet.pl>

    > Napiszcie co myślicie o tym zdjęciu:

    Według mnie nic szczególnego.
    Odnoszę wrażenie, że fototok schodzi na psy i nawet słabe zdjęcie nie jest
    tam negatywnie ocenione.

    Pzdr,
    Sławek

  • 4. Data: 2009-08-10 08:16:05
    Od: Paweł <p...@u...poczta.fm>

    MW pisze:
    > Napiszcie co myślicie o tym zdjęciu:
    >
    > http://fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=157955#
    >
    > Pzdr, MW

    stopy wielkości głowy, nie wiadomo co jest głównym punktem zdjęcia :)
    imponujące nie jest.

    Paweł

  • 5. Data: 2009-08-10 08:30:28
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Paweł wrote:

    > stopy wielkości głowy, nie wiadomo co jest głównym punktem zdjęcia :)
    > imponujące nie jest.

    dokładnie o tym pomyślałem! :) w każdym razie PRO to to nie jest :D

  • 6. Data: 2009-08-10 08:31:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Olek wrote:

    > dokładnie o tym pomyślałem! :) w każdym razie PRO to to nie jest :D

    czepiacie sie, to jest fotka do albumu rodzinnego i tyle.

  • 7. Data: 2009-08-10 08:42:56
    Od: Paweł <p...@u...poczta.fm>

    Marek Dyjor pisze:

    > czepiacie sie, to jest fotka do albumu rodzinnego i tyle.

    zostaliśmy sprowokowani :)

    Paweł

  • 8. Data: 2009-08-10 09:39:03
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    Dokładnie tak samo myśle ale poco w takim razie wystawiać ją na fototok?
    I z kąd te pozytywne komentarze?????

    Poza tym dzięki, bałem się że to mnie się coś pop...iło..
    Kiedyś w odrużnieniu do plfoto niełatwo było się tam dostać, widziałem
    ciekawe fotki które odrzucano.Teraz zdjęcie rodzinne i 11 pozytywów.
    Masakra.

    MW

  • 9. Data: 2009-08-10 09:57:19
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "MW" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Napiszcie co myślicie o tym zdjęciu:
    >
    > http://fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=157955#

    takitam pstryk na portal społecznościowy

  • 10. Data: 2009-08-10 10:10:49
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Aug., 09:09, "MW" <w...@w...pl> wrote:
    > Napiszcie co myślicie o tym zdjęciu:
    >
    > http://fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=157955#
    >
    > Pzdr, MW

    mozna potraktowac jako test aparatu na odwzorowanie RGB.

    Takie zdjecia na ogol powoduja zadowolenie osoby fotografowanej ,
    fotgrafujacego widocznie tez gdyz w przeciwnym wypadku nie pokazalby
    publicznie zdjecia.
    u ogladajacych najczesciej odruch niecheci - u mnie nawet ze wzgledu
    na brudne stopy nawet obrzydzenia.

    natomiast podaba mi sie kolor trawy - nie udalo mi sie takiej osiagnac
    w ogrodku.