  • 21. Data: 2011-08-10 22:29:56
    Temat: Re: [fotoradar] Dostalem wezwanie z ITD
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "news-gazeta" napisał
    > A proszę bardzo:
    >
    > http://img11.imageshack.us/img11/8076/1000875s.jpg
    >
    > http://img837.imageshack.us/img837/862/1000877s.jpg

    może im odpisz że nie byłeś w takiej miejscowości jak Frnciszkwo bo takiej
    miejscowości w Polsce nie ma, a jak nie wierzą to niech się zwrócą do MSWiA żeby
    ich oświeciło ;)

  • 22. Data: 2011-08-10 22:39:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 21:58:59 +0200, J.F. napisał(a):

    > ITD nie straz gminna - sad niewiele da, wydadza wyrok zaocznie i tyle.

    po czym wnosi się zarzuty i wyrok zaoczny jest automatycznie anulowany.
    Następnie odbywa się normalna rozprawa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 23. Data: 2011-08-10 22:40:55
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    > Ci z Torunia też? :P

    Też niestety. "państwo" w Państwie panie. W Anglii sobie poradzili z tym parę
    wieków temu i "rydzyki" tam nie występują ;-p

    p.

  • 24. Data: 2011-08-10 22:43:59
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-10 22:02, J.F. pisze:

    > Teraz kazdy obcokrajowiec musi miec u nas wize schengenska.
    > Jedno zapytanie do bazy i mozesz miec problem, ze zaden Iwan Kuzniecow w UE
    > nie byl.

    Niestety mijasz się z prawdą.
    Po pierwsze nie musi mieć wizy Schengen "C". Są też inne dokumenty
    legalizujące wjazd i pobyt w Schengen lub w danym kraju strefy.
    Po drugie nie ma jednolitej bazy danych o przekroczeniach granicy w
    całej UE. Każde państwo robi po swojemu. Wspólne jest SIS, do którego
    podłączone są bazy krajowe, które sprawdzają w SIS czy jest wpis.
    Nawet gdyby była taka baza to istnieje możliwość przekroczenia granicy
    poza przejściem granicznym. Oczywiście nielegalne. I Iwan Kuzniecow jest
    w POL :) O przekroczeniu na cudzym paszporcie nie wspomnę.

    Kolejna sprawa to nakłady jakie ITD musiałoby ponieść na takie ustalenia
    (myślisz, że mają stosowne porozumienia?).
    --
    M.

  • 25. Data: 2011-08-10 22:48:02
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    news-gazeta w <news:j1unof$dbh$1@inews.gazeta.pl>:

    > A proszę bardzo:

    > http://img11.imageshack.us/img11/8076/1000875s.jpg
    > http://img837.imageshack.us/img837/862/1000877s.jpg

    Dobre -- najpierw straszak: W przypadku nieodesłania właściwie wypełnionych
    formularzy stawiennictwo Pana w charakterze świadka będzie obowiązkowe

    A dalej: Oświadczenie o innej treści(już podałem :D) można przesłać [...] na
    stronie 4 niniejszego druku.

    --
    Tomasz Nycz

  • 26. Data: 2011-08-10 22:48:42
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-10 21:58, J.F. pisze:

    > ITD nie straz gminna - sad niewiele da, wydadza wyrok zaocznie i tyle.

    Da dokładnie tyle samo, bo prawo o wykroczeniach w POL dla obu tych
    służb jest identyczne:)
    I tu i tu masz prawo nie wyrazić zgody na postępowanie mandatowe i
    odwołać się od wyroku nakazowego.
    --
    M.

  • 27. Data: 2011-08-10 22:52:24
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:vccvcgvryq9d.uszu7prluciu$.dlg@40tude.net>:

    > Teraz kazdy obcokrajowiec musi miec u nas wize schengenska.
    > Jedno zapytanie do bazy i mozesz miec problem, ze zaden Iwan Kuzniecow w UE
    > nie byl.

    Teraz... A Kuzniecowa znam od 20 lat i co sobota na targowisku go widuję...

    --
    Tomasz Nycz

  • 28. Data: 2011-08-10 22:53:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 22:43:59 +0200, MariuszM napisał(a):
> [...]
    > poza przejściem granicznym. Oczywiście nielegalne. I Iwan Kuzniecow jest
    > w POL :) O przekroczeniu na cudzym paszporcie nie wspomnę.

    Ale to wtedy mamy pomoc nielegalnemu imigrantowi, to nie jest karalne
    jeszcze bardziej ? :-)

    > Kolejna sprawa to nakłady jakie ITD musiałoby ponieść na takie ustalenia
    > (myślisz, że mają stosowne porozumienia?).

    Jesli sami nie maja bezposredniego dostepu (a wydaje sie ze jest sens aby
    mieli), to jedno pisemko do uprawnionego organu i przychodzi odpowiedz,
    przynajmniej do czasu gdy uprawniony organ nie pomysli - mamy was ...

    J.

  • 29. Data: 2011-08-10 22:57:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 21:39:41 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > po czym wnosi się zarzuty i wyrok zaoczny jest automatycznie anulowany.
    > Następnie odbywa się normalna rozprawa.

    Na ktorej przegrywasz, bo niby czemu nie, dochodzi ci tylko koszt dojazdu,
    urlop z pracy i jeszcze wieksze koszta sadowe.

    To ma sens przy SG, bo pieniadze nie wplywaja do kasy gminy, z ITD ma sens
    tylko taki ze moze im w statystykach zabruzdzi, albo pracy przyczyni.

    J.

  • 30. Data: 2011-08-10 23:10:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    MariuszM wrote:

    > Kolejna sprawa to nakłady jakie ITD musiałoby ponieść na takie
    > ustalenia (myślisz, że mają stosowne porozumienia?).

    Zanim się jednak wskaże "Kuzniecowa" czy innego Koreańczyka,
    to może jednak warto zobaczyć zdjęcie?
    Może na zdjęciu widać wyraźnie kierującego.