  • 1. Data: 2009-07-13 09:36:52
    Temat: fotokast z Rudy Slaskiej - zapraszam
    Od: Marek Waskiel <m...@g...com>

    Witam,
    Zrobiłem fotokast z fotograficznych odwiedzin w Rudzie Sląskiej.
    Zapraszam do obejrzenia:
    http://www.waskiel.pl/ruda/
    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2009-07-13 10:04:35
    Temat: Re: fotokast z Rudy Slaskiej - zapraszam
    Od: majster <p...@o...pl>

    Cudnie
    majster

  • 3. Data: 2009-07-13 10:19:52
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Marek Waskiel pisze:

    > Zrobiłem fotokast z fotograficznych odwiedzin w Rudzie Sląskiej.
    > Zapraszam do obejrzenia:
    > http://www.waskiel.pl/ruda/

    O połowę za długie. I jakaś mało płynna ta animacja, nawet po dużym piwie...

  • 4. Data: 2009-07-13 10:30:57
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    a mnie sie podobie;)

    powiedz no hopie, w czym ześ tu zrobił? ;) kaj znaczy sie ;)

    --

    Sebastian

  • 5. Data: 2009-07-13 10:49:16
    Od: Marek Waskiel <m...@g...com>

    On 13 Lip, 12:30, "basti78" <b...@o...pl> wrote:
    > a mnie sie podobie;)
    >
    > powiedz no hopie, w czym ześ tu zrobił? ;) kaj znaczy sie ;)
    >
    > --
    >
    > Sebastian

    programik to Soundslides Plus
    Pozdrawiam
    Marek

  • 6. Data: 2009-07-13 11:17:40
    Od: Antek Mysliborski <a...@g...com>

    Ja się przyłączę do opinii, że warto by trochę jeszcze "odchudzić".
    Jest w tym zbiorze sporo b. fajnych zdjęć, i warto byłoby je
    wyeksponować, bo tak to się nieco gubią w masie (której ogólny poziom
    nie jest zły, ale są gorsze i lepsze).

  • 7. Data: 2009-07-13 13:18:00
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    Swietna robota.
    Byc moze rzeczywiscie nieco przydlugie, ale tylko byc moze.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 8. Data: 2009-07-13 19:03:16
    Od: Marek Waskiel <m...@g...com>

    On 13 Lip, 15:18, Waldemarrr <m...@n...mojej.str> wrote:
    > Swietna robota.
    > Byc moze rzeczywiscie nieco przydlugie, ale tylko byc moze.
    >
    > Waldek.
    >
    > www.waldek.sewera.pl

    Dzięki za uwagi.
    Bede mial o czym myslec szykujac nastepne.
    Pozdrawiam
    Marek

  • 9. Data: 2009-07-13 19:20:16
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 13 Jul., 11:36, Marek Waskiel <m...@g...com> wrote:
    > Witam,
    > Zrobiłem fotokast z fotograficznych odwiedzin w Rudzie Sląskiej.
> [...]

    sam juz nie wiem
    czy lepsza ruda slaska , czy blondyna krakowska ?

    jest pare dobrych zdjec.

    o tym jak zdjecie zostaje przyjete decyduje sie w mozgu w ulamku
    sekundy.
    nie ma co zmuszac ogladajacego do paru , parunastu sekund.

    jesli bedzie chcial to sam sie zatrzyma , a jesli nie to niech sam
    przeskoczy dalej.

    w sumie ciekawie , ale skrocilbym czasy ew dal mozliwosc
    przyspieszenia.
    muzyka prawie ze psychodeliczna ma dodac grozy jak rozumiem , nie
    przejmowalbym sie zachowaniem jej ciaglosci.

  • 10. Data: 2009-07-13 20:31:55
    Od: George <j...@N...plieth.com>

    Marek Waskiel pisze:
    > Witam,
    > Zrobiłem fotokast z fotograficznych odwiedzin w Rudzie Sląskiej.
    > Zapraszam do obejrzenia:
    > http://www.waskiel.pl/ruda/
    Marku, kawał dobrej roboty (zdjęcia). Bo za tymi "kastami" to ja nie
    przepadam, ale ja konserwa jestem, więc to może dlatego ;-)
    Tak trzymaj,
    Jurek PL.

    --
    http://plieth.com