  • 131. Data: 2010-06-12 12:39:27
    Temat: Re: fotografia bezplatna
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.06.2010 Zegarmistrz <g...@x...wp.pl> napisał/a:
    > Całkowicie rozwalają mnie wypowiedzi np. piosenkarki, w stylu:"powinny
    > być dofinansowania dla artystów".
    > Ręce opadają...

    Heh, a producentów muzyki i filmów jak to narzekają na pobieranie z sieci i
    jakie to straty, a z 2 strony zachwyt że film w 1 weekend zarobił 5 milionów,
    a kosztował 2 :) gdzie te staty? Taki film już nie może stracić, choćby go
    za darmo rozdawali.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 132. Data: 2010-06-12 12:55:17
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <s...@d...media-lab.co
    m.pl>,
    Sergiusz Rozanski nabazgrał:
> [...]
    > a kosztował 2 :) gdzie te staty? Taki film już nie może stracić, choćby go

    Ależ to proste. Przeciętny nastolatek dzisiaj gra w nową grę co tydzień.
    Problem w tym, że ściąga zamiast kupować. Więc firma mogłaby na takim
    przeciętnym polskim nastolatku zarobić z 600zł miesięcznie, a nie zarobiła,
    więc jest stratna ;)

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Klastrami Polska stoi

  • 133. Data: 2010-06-12 13:26:07
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 10.06.2010 l...@l...localdomain <l...@l...localdomain> napisał/a:
    > W poście <5...@x...go
    oglegroups.com>,
    > d...@v...pl nabazgrał:
    >
    > Ale przecież wątkotwórca pisał o innych zdjęciach i innym ich zastosowaniu.
    > Do tego osoby na grupie które w ogóle widziały tak kosztowną sesję da się
    > pewnie policzyć na palcach jednej ręki...

    Przesadzasz, co to jest 2kzł? To jest fryzjer, wizaż, pazokcie i niewyszukane
    ciuchy i świecidełka dla 2 modelek - bez butów. Gdzie reszta projektu?
    Za tyle to sie robi nie raz jakiś projekt forfan ze zrzutki.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 134. Data: 2010-06-12 13:53:41
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik <d...@v...pl> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
> [...]
    oglegroups.com>,
    > Zgadza się , ja opisałem przypadek odwrotny : kiedy "psucie rynku"
    > odbiło się nie na usługodawcy , a na usługobiorcy.
    > Pozdro Marcin

    A my nie dyskutujemy o takim przypadku :)

  • 135. Data: 2010-06-13 22:39:52
    Od: "Kostek Wycirowski" <k...@u...de>

    <l...@l...localdomain> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > Problem w tym, że ściąga zamiast kupować. Więc firma mogłaby na takim
    > przeciętnym polskim nastolatku zarobić z 600zł miesięcznie, a nie

    A taka prawda, to gówno prawda. Gdzie masz tych nastolatków, co to wydają
    600 zł miesięcznie na gry? Nie kupiłby ani jednej, więc firma gówno
    straciła. Zyskała jedynie bezpłatną reklamę, bo a nuż kolega u "pirata"
    zobaczył grę, spodobała mu się, a że ma bogatego tatusia, to kupił. Gdyby
    Microsoft w pewnym czasie walczył z piratami, to Gates byłby dzisiaj na
    zasiłku, a PC-ty oglądał byś przez szybkę. W muzeum niedanych pomysłów.

  • 136. Data: 2010-06-13 22:42:51
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 12 Cze, 15:53, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > A my nie dyskutujemy o takim przypadku :)

    Jasne. Po przypadki przeczące tezie nie pasują do dyskusji.
    Pozdro Marcin

  • 137. Data: 2010-06-13 22:46:19
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 12 Cze, 15:26, Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    wrote:

    > Przesadzasz, co to jest 2kz ? To jest fryzjer, wiza , pazokcie i niewyszukane
    > ciuchy i wiecide ka dla 2 modelek - bez but w. Gdzie reszta projektu?
    > Za tyle to sie robi nie raz jaki projekt forfan ze zrzutki.

    To jest skala skąpstwa niektórych zleceniodawców. Zrobisz to samo
    sam , za własne , żeby ktoś mógł na tym trzaskać konkretną kasę ?
    No jak cię mogę , na frajera do dojenia mi nie wyglądasz ( takowi nie
    mają dwa kilo złotych do wydania ot tak)
    Pozdro Marcin

  • 138. Data: 2010-06-14 07:10:27
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hv3mnp$523$1@news01.versatel.de>,
    Kostek Wycirowski nabazgrał:

    > A taka prawda, to gówno prawda. Gdzie masz tych nastolatków, co to wydają
    > 600 zł miesięcznie na gry?

    Może Cię to zdziwić, ale... Tu* :]

> [...]
    > Microsoft w pewnym czasie walczył z piratami, to Gates byłby dzisiaj na
    > zasiłku, a PC-ty oglądał byś przez szybkę. W muzeum niedanych pomysłów.

    Jak widzę detektor ironii szwankuje :] W każdym razie jak już serio chcesz
    argumentować przeciw tezom BSA, to postaraj się robić to porządniej. Polecam
    lekturę:
    http://blog.wolfire.com/2010/05/Another-view-of-game
    -piracy
    W szczególności źródła wymienione w tym tekście to twarde argumenty.

    * - nie, nie ja, ale ludzie w kraju gdzie przeciętna płaca jest w okolicach
    10 tysięcy jakoś inaczej patrzą na wydatek 600pln na przyjemności

  • 139. Data: 2010-06-15 11:13:53
    Od: "Kostek Wycirowski" <k...@u...de>

    <l...@l...localdomain>

    > Jak widzę detektor ironii szwankuje :]

    No dobra, przyznaję się, zaszwankował...

    > W każdym razie jak już serio chcesz
    > argumentować przeciw tezom BSA, to postaraj się robić to porządniej.
    > Polecam
    > lekturę:

    Ja nie mam z nimi zamiaru dyskutować, BSA to jeszcze jeden twór, który
    powstał aby jeszcze jeden prezes mógł kasować kupę forsy. Wystarczy zobaczyć
    jaki procent pieniędzy "wywalczonych" przez BSA trafia do twórców.

> [...]
    > okolicach
    > 10 tysięcy jakoś inaczej patrzą na wydatek 600pln na przyjemności

    Ja akurat z takowego kraju jestem, a jeszcze nie kupiłem ani jednej płyty,
    ani jednej gry, ZANIM nie przetestowałem jej na piracie.
    A płytotekę posiadam raczej pokaźną, a i zbiory gier takoż. Mówię oczywiście
    o oryginałach. Ale jak raz wydasz na grę 100 Euro i okaże się, że gniot
    nawet zainstalować się nie da, a jak już się da, to co chwilę ci wywala, to
    natępną najpierw sprawdzisz jako pirata.

  • 140. Data: 2010-06-15 13:55:40
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hv7n9k$5rs$1@news01.versatel.de>,
> [...]
    > nawet zainstalować się nie da, a jak już się da, to co chwilę ci wywala, to
    > natępną najpierw sprawdzisz jako pirata.

    Raczej nie wydam na grę 100 Euro, bo najdroższy z tytułów o których wiem,
    że którykolwiek z moich kolegów grywa, kosztuje połowę tego. Ponadto zwykłem
    czytać najpierw o prawie wszystkim co zamierzam kupić. Ludzi, którzy wydaliby
    100 Euro wyłącznie na podstawie reklam nie znam...