  • 1. Data: 2010-04-05 09:03:43
    Temat: [foto] obrazy z dworca PKP w Katowicach
    Od: "Waldemarrr" <w...@g...pl>

    Katowice czeka czas zmian. W regionie toczy sie burzliwa dyskusja: wyburzyc
    calkiem czy tez zachowac szkielet konstrukcji, unikalnej ale zaniedbanej.
    Niezaleznie od tego jak zdecyduja to dworzec juz nigdy nie bedze taki jak
    teraz. Pokusilem sie o zachowanie dla historii panujacego tam klimatu, mysle
    ze jest na tyle niepowtarzalny, ze konkurowac z nim moga obecnie chyba tylko
    dworce warszawskie.

    http://www.waldek.sewera.pl/galeria3.htm

    Komentarze co sie udalo, a czego jednak brakuje mile widziane.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 2. Data: 2010-04-05 10:02:15
    Temat: Re: [foto] obrazy z dworca PKP w Katowicach
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-05 11:03:43 +0200, "Waldemarrr" <w...@g...pl> said:

    > Niezaleznie od tego jak zdecyduja to dworzec juz nigdy nie bedze taki jak
    > teraz.
    Oby jak najprędzej.

    > Pokusilem sie o zachowanie dla historii panujacego tam klimatu,
    Czego? Klimatu?

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-04-05 11:20:03
    Od: "Jasiu z Rybnika" <j...@p...onet.pl>

    Dobra robota!
    We Wrocławiu odbędzie się na dworcu foto-day, może Katowice też coś takiego
    zorganizują.

    Pamiętam jak budowano ten dworzec, biegałem z ojcem ze starego na nowy, bo taki
    był rozkład jazdy, woziłem się na ruchomych schodach i cieszyłem się jaki
    piękny obiekt powstał.

    Teraz ciśnie się na usta tylko jedno określenie - polska gospodarka

  • 4. Data: 2010-04-05 11:58:43
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Waldemarrr" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Komentarze co sie udalo, a czego jednak brakuje mile widziane.

    A ja bym chetnie zobaczyl te same zdjecia ale w kolorze :)
    No i chyba brakuje zdjec "pasazu handlowego", gdzie na kilkudziesieciu
    straganach byl sprzedawany taki sam towar ;) Czasem zastanawialem sie, czy
    to jeszcze dworzec, czy juz targowisko miejskie.

    Qkam

  • 5. Data: 2010-04-05 12:49:19
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    QkamCoSieDzieje napisal:
> [...]
    > straganach byl sprzedawany taki sam towar ;) Czasem zastanawialem sie, czy
    > to jeszcze dworzec, czy juz targowisko miejskie.

    A ja pamiętam go z początku lat osiemdziesiątych, gdy tych straganów
    nie było, a klimat surowego betonu był bardzo industrialny.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 6. Data: 2010-04-05 14:17:08
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jasiu z Rybnika" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > Teraz ciśnie się na usta tylko jedno określenie - polska gospodarka

    No ja, jo bych to ino w dobrym jynzyku pedzioł...
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Polnische_Wirtschaft
    Piotr

  • 7. Data: 2010-04-05 16:53:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hpc91i$p08$1@inews.gazeta.pl>,
    "Waldemarrr" <w...@g...pl> wrote:

> [...]
    > ze jest na tyle niepowtarzalny, ze konkurowac z nim moga obecnie chyba tylko

    A to prawda. Chyba pojde z aparatem na Zachodni... Szulkin tego by nie
    wymyslil.

    TA

  • 8. Data: 2010-04-05 18:42:33
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    Waldemarrr pisze:
> [...]
    > dworce warszawskie.
    >
    > http://www.waldek.sewera.pl/galeria3.htm
    >
    > Komentarze co sie udalo, a czego jednak brakuje mile widziane.

    Przydało by się ujęcie tych "kielichów" o które bój się toczy i wejścia
    od strony placu Andrzeja.
    A "artystycznie" to się nie znam ;-)
    Pozdrawiam!

  • 9. Data: 2010-04-05 20:56:13
    Od: "Krystian" <b...@w...pl>

    W artykule news:hpdaun$8cr$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Zegarmistrz z adresu <g...@x...wp.pl> napisał(a):

> [...]

    Na dworcu dawno nie byłem ale kadry ciekawe.

    --

    Krystian
    www.jamroz.boo.pl

  • 10. Data: 2010-04-05 21:32:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Waldemarrr pisze:
    > http://www.waldek.sewera.pl/galeria3.htm

    Najpiękniej jest tam w zimie. Kilka razy byłem, ale zawsze leciałem,
    żeby zdążyć z przesiadką.
    Ciekawy jest też ''dworzec'' na drugim przystanku w stronę
    Krakowa/Częstochowy. Hardkor totalny i co najlepsze, czynny.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl