  • 1. Data: 2010-01-18 15:04:45
    Temat: fioletowe zdjecia
    Od: Łukasz Goran <g...@o...pl>

    Witam
    Od jakiegoś czasu w moim aparacie pojawiają się dziwne zdjęcia;) Aparat
    to canon PS A75 A zdjęcia można zobaczyć tutaj:
    http://goran007.web-album.org/album/5481,rozowe
    Jaka może być przyczyna?
    Łukasz Goran Gądzik
    151731

  • 2. Data: 2010-01-18 15:14:46
    Temat: Re: fioletowe zdjecia
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-01-18 16:04, Łukasz Goran pisze:
    > Witam
    > Od jakiegoś czasu w moim aparacie pojawiają się dziwne zdjęcia;) Aparat
    > to canon PS A75 A zdjęcia można zobaczyć tutaj:
    > http://goran007.web-album.org/album/5481,rozowe

    Mnie to wygląda na coś nie tak z lampą błyskową - dominanta powstaje tam, gdzie sięga
    błysk lampy.
    Sprawdź, czy bez lampy (na zewnątrz) też powstaje zafarb.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 3. Data: 2010-01-18 15:24:45
    Od: Łukasz Goran <g...@o...pl>

    To jest niezależne od lampy Już podczas kadrowania na wizjerze widać ten
    fiolet i wszystko się rozmywa Tak się robi czasem.

    Łukasz Goran Gądzik
    151731

  • 4. Data: 2010-01-18 15:33:55
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Łukasz Goran wrote:
> [...]
    > Od jakiegoś czasu w moim aparacie pojawiają się dziwne zdjęcia;)
    > Aparat to canon PS A75 A zdjęcia można zobaczyć tutaj:

    Nie tyle fioletowe, co całkowity brak zieleni. Jakby w czasie
    generowania zdjęcia coś się działo nie tak z procesorem obrazu. Jeśli
    możesz wgraj jeszcze raz firmware, może coś się w nim krzaczy? Sprzętowo
    to raczej nie ma co się tak popsuć. Nie jest dodawana składowa zielona,
    a to się dzieje już etapie obróbki zdjęcia.

    wer

  • 5. Data: 2010-01-18 15:46:55
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Łukasz Goran napisał(a):
    > Witam
    > Od jakiegoś czasu w moim aparacie pojawiają się dziwne zdjęcia;)
    > Aparat to canon PS A75 A zdjęcia można zobaczyć tutaj:
    > http://goran007.web-album.org/album/5481,rozowe

    http://goran007.web-album.org/photo/173279,rozowe

    Chrzanić różowe, pytanie co temu dziecku wycieka z nóżek?

    > Jaka może być przyczyna?

    Mi to wygląda na uszkodzenie sprzętu.

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2010-01-18 16:06:49
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    To znana wada całęj serii matryc starszych modeli Canona. W serwisie Canona
    w Warszawie wymieniaja matryce za darmo, niezaleznie od wieku aparatu.
    Ponosisz koszty transportu (DHL) w obie strony.
    Mialem tez A75. Wymienili prawie od reki. Nawet w strone do mnie nie
    zaplacilem za kuriera.
    Jesli nie maja juz matryc do tak starego aparatu to dostaniesz jakis
    nowszy - nowy.

  • 7. Data: 2010-01-18 20:56:29
    Od: "Adam M." <c...@...moj.adres>

    W artykule news:hj210h$ouh$1@atlantis.news.neostrada.pl,
    niejaki(a): PK z adresu <p...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    > zaplacilem za kuriera.
    > Jesli nie maja juz matryc do tak starego aparatu to dostaniesz jakis

    Dokładnie. Tak jak kolega napisał.
    Najpierw dzwonisz, każą Ci wypełnić jakiś druczek (ze strony www), wysyłasz
    na swój koszt aparat do ekspertyzy. Jak uznają, że wina matrycy to
    wymieniaja na swój koszt (tak naprawdę na koszt Sony....) i odsyłają do
    Ciebie sprawny aparat.
    .
    Naprawiałem tak mój A75 ~1,5 roku temu, kolega 2 lata temu.

    Wygrzebałem starego linka na ten temat:
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=3478

    --
    pozdrawiam
    Adam M.

  • 8. Data: 2010-01-19 08:55:42
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    Adam M. pisze:
> [...]
    > do Ciebie sprawny aparat.
    > .
    > Naprawiałem tak mój A75 ~1,5 roku temu, kolega 2 lata temu.

    Ale jaja :) Dzięki za takie informacje :)
    Mój stary A95 też zaczął niedawno tak robić od czasu do czasu.
    Spisałem go na straty. A tu może dadzą nowy, mniejszy dla żony :)
    Tylko że on był chyba z Niemiec sprowadzony - nie wiem, czy nasz
    Canon go łyknie.

  • 9. Data: 2010-01-19 09:45:04
    Od: "Łukasz" <s...@g...pl>

> [...]
    > Spisałem go na straty. A tu może dadzą nowy, mniejszy dla żony :)
    > Tylko że on był chyba z Niemiec sprowadzony - nie wiem, czy nasz

    Tyle tylko ze na podanej stronie nie jest wyszczegolniony Canon A95, wiec
    nie wiem czy nie nalezy tego traktowac, w taki sposob, ze problem tego
    modelu nie dotyczy.... Sam jestem ciekawy..

  • 10. Data: 2010-01-19 11:59:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dobrov" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Spisałem go na straty. A tu może dadzą nowy, mniejszy dla żony :)
    > Tylko że on był chyba z Niemiec sprowadzony - nie wiem, czy nasz

    to sprawdzic w niemieckim Canonie.

    J.