  • 1. Data: 2009-05-20 20:41:25
    Temat: film- rozpoznaje sie ktos z Was? :)
    Od: "lukasz" <...@...z>

    mam nadziej ze nie bylo, Ciekawe jakbyscie to skomentowali.

    http://www.youtube.com/watch?v=2aCxVXjASb8&feature=r
    elated

    luk

  • 2. Data: 2009-05-20 21:42:45
    Temat: Re: film- rozpoznaje sie ktos z Was? :)
    Od: n...@s...com

    On Wed, 20 May 2009 22:41:25 +0200, "lukasz" <...@...z> wrote:

    >mam nadziej ze nie bylo, Ciekawe jakbyscie to skomentowali.

    żenua?
    Ale ja to taki raczej prosty jestem, moze koledzy co sie na Sztuce
    znaja poznaja glebie i podziela sie wrazeniami.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2009-05-21 14:23:06
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 20 May 2009 23:42:45 +0200
    n...@s...com wrote:

    > żenua?
    > Ale ja to taki raczej prosty jestem, moze koledzy co sie na Sztuce
    > znaja poznaja glebie i podziela sie wrazeniami.

    To raczej taka sztuka z serii co autor miał na myśli i pod wpływem
    czego był jak tworzył.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 4. Data: 2009-05-21 15:38:37
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "lukasz" <...@...z> wrote in message news:gv1ptc$d0i$1@news.onet.pl...

    Ale czemu ktos z nas mialby sie rozpoznac na filmie?
    Przeciez jak byk stoi w tytule ze to motodawcy
    z bydgoszczy.
    Tu sie zapytaj:
    http://surface56.com/

    --