  • 1. Data: 2009-05-21 00:24:00
    Temat: Film z H-D WLA w rolach glownych ?
    Od: "mazdah" <g...@o...pl>

    Byl kiedys taki film, nie pamietam juz czy fajny czy nie, ale historia byla
    o oddziale zolnierzy, ktorzy smigali sobie Harleyami to tu to tam, na
    froncie i w cywilu.
    Dzialo sie to podczas II Wojny Swiatowej i tyle pamietam

    Moze ktos zna tytul? ;)

  • 2. Data: 2009-05-21 09:30:03
    Temat: Re: Film z H-D WLA w rolach glownych ?
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "mazdah" <g...@o...pl> wrote:

    >Moze ktos zna tytul? ;)

    Znam ale nie pamietam;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 3. Data: 2009-05-21 09:57:13
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Uzytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisal w wiadomosci

    http://www.youtube.com/watch?v=6vIWollFz78

  • 4. Data: 2009-05-21 10:11:08
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?v=6vIWollFz78
    Ale ma to cos wspolnego z pytaniem?

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 5. Data: 2009-05-21 10:11:48
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Uzytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisal w wiadomosci

    > Znam ale nie pamietam;)
    Noszeszkurna tez go ogladalem i tysz nie pamietam. :)
    Ale fajny byl.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 6. Data: 2009-05-21 10:22:53
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote in message

    > Uzytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisal w wiadomosci

    > Noszeszkurna tez go ogladalem i tysz nie pamietam. :)
    > Ale fajny byl.

    Filmowo to cienki jak mocz pajonka (sorry Kryska). Rzucilem sie jak
    szczerbaty na suchary na widok moturkow lecz tfurcy zaliczyli po prostu
    kolejne arcydzielo 3-ciej kategorii. Mc Queeena w Wielkiej Ucieczce.bylo
    mniej lecz oglada sie duzo lepiej.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-05-21 11:26:59
    Od: "mazdah" <g...@o...pl>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci

    No kurna, ale tytulu nikt nie pamieta :( Widac faktycznie film klasy Ó albo
    i Z ale i tak chcialbym sobie znow go obejrzec...

  • 8. Data: 2009-05-21 11:47:36
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "mazdah" <g...@o...pl> wrote
> [...]
    > froncie i w cywilu.
    > Dzialo sie to podczas II Wojny Swiatowej i tyle pamietam

    Czy to chodzi o to "dzielo" jak to kawaleria pozbywa sie koni
    i biora "niegrzecznego" chlopca zeby nauczyl
    kawalerzystow jezdzic na motocyklach?
    Strasznie glupie ale tytulu tez nie pamietam :-)
    Sorrki.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)