  • 11. Data: 2010-12-06 15:20:12
    Temat: Re: fabrycznie rozne felgi na osiach?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-06, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Nie da się założyć opony R14 na felgę R13. Wydawałoby się, że nie
    > potrzeba do ustalenia tego szczególnej wiedzy motoryzacyjnej, a jedynie
    > odrobinę myślenia.

    Odwrotnie to może być ciężko, ale opone R14 na R13 założyć się da. Tylko
    kiepsko się będzie trzymać :)

    Krzysiek Kiełczewski

  • 12. Data: 2010-12-06 15:20:31
    Od: michaca <m...@g...com>

    On Dec 6, 3:16 pm, Michał Gut
    <m...@w...pl> wrote:
    > jako zyje nie widzialem zeby na 2 osiach byly 2 rozne rozmiary felg i opon.
    > co to za auto?

    Kia Rio I FL (2003)
    ps
    ja widzialem np jakies Camaro - z tylu ze 265x30 a z przodu ze 225 -
    nie wazne, pytam o auta "cywilne" dla nudziarzy, zgredow itp

  • 13. Data: 2010-12-06 15:21:08
    Od: michaca <m...@g...com>

    > Co to za auto?
    Kia Rio I FL 2003

  • 14. Data: 2010-12-06 15:25:10
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "michaca" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]
    175/65/R14 natomiast z papierow do auta wynika, ze mam felgi 5,5" R14
    oraz 5" R13 i nie jestem pewny ktore na ktorej osi

    Opon R14 nie uda założyć się na felgi R13, więc wszystkie felgi masz R14.
    Może w homologacji opisano dwa opcjonalne zestawy ogumienia?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 15. Data: 2010-12-06 15:32:49
    Od: michaca <m...@g...com>

    > Opon R14 nie uda założyć się na felgi R13, więc wszystkie felgi masz R14.
    > Może w homologacji opisano dwa opcjonalne zestawy ogumienia?
    I to jest prawdopodobnie jedyna sensowna odpowiedz, tylko nie wiem
    czemu w papierach z salonu mam cos w stylu:
    Oś 1: 5,5x14 175/65 R14 Oś 2: 5x13 175/70 R13 Oś 3: ---
    Oś 4: ---
    Felgi nie umiem ocenic na oko natomiast co do opon ktore mam zalozone
    (zarowno zimowe jak i poprzednio letnie) to sa to 175/65 R14
    (wszystkie 8)

  • 16. Data: 2010-12-06 15:36:21
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 15:16, Michał Gut pisze:
    > jako zyje nie widzialem zeby na 2 osiach byly 2 rozne rozmiary felg i
    > opon. co to za auto?

    Widziales.
    Bo smarta chyba widziales w zyciu?

    --
    Karolek

  • 17. Data: 2010-12-06 15:56:12
    Od: michaca <m...@g...com>

    > jako zyje nie widzialem zeby na 2 osiach byly 2 rozne rozmiary felg i opon.
    > co to za auto?
    co do roznego rozmiaru opon (np szerokosci), kiedys mialem, w innym
    aucie zimowki z przodu 155x80 a z tylu 165x70 czy cos w tym stylu ale
    wszystkie byly R13, IMO to czesta praktyka (zwlaszcza jak z tylu sa
    caloroczne a z przodu zimowki)

  • 18. Data: 2010-12-06 15:57:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin michaca

    > I to jest prawdopodobnie jedyna sensowna odpowiedz, tylko nie wiem czemu
    > w papierach z salonu mam cos w stylu: Oś 1: 5,5x14 175/65 R14 Oś
    > 2: 5x13 175/70 R13 Oś 3: --- Oś 4: ---

    Bo jakiś idiota nie zauważył wyrazu "oś" jak wpisywał.

    --
    ignorance is bliss

  • 19. Data: 2010-12-06 15:57:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin michaca

> [...]
    > aucie zimowki z przodu 155x80 a z tylu 165x70 czy cos w tym stylu ale
    > wszystkie byly R13, IMO to czesta praktyka (zwlaszcza jak z tylu sa

    Częsta praktyka chyba w jakichś trupach z kibla.

    --
    ignorance is bliss

  • 20. Data: 2010-12-06 15:59:18
    Od: michaca <m...@g...com>

    > Prawdopodobnie w instrukcji jest napisane, że auto może być wyposażone w
    > 2 rodzaje kół albo R14 albo R13 ale wszystkie 4 muszą być tego samego
    > rozmiaru a nie na jednej osi takie a na drugiej inne.
    skoro jezdze juz tak prawie rok na samych R14 i nigdy mi opona nie
    spadla ;-) , to zapewne, to autor mial na mysli (albo tlumacz z
    koreanskiego)
    ps
    abstrahujac od tematu to jestem sobie w stanie wyobrazic jak cos
    wiekszego zaklada sie na cos mniejszego ;-)